fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכת גנבות סוסים במושב ציפורי

מנהלי חווה גילו בסוף השבוע כי הסוסים שלהם "בברלי" ו"קסם" נגנבו. הם הקימו צוות חיפוש בסיוע של יחידת ארז, שהגיע למידע שהוביל למציאת הסוסות, שנמצאו קשורות לעץ, ללא מים, בפאתי כפר עילוט הסמוך, סמוך לרפת מקומית. "זוהי טכניקה ידועה של גנבים לקשור סוסים גנובים ביער, ככה לא ניתן לשייך את הגנב לסוס", אמרים ברנצ'ו מניס.
סוסה שנגנבה ונמצאה (צילום עצמי)
סוסה שנגנבה ונמצאה (צילום עצמי)

במושב ציפורי שבעמק יזרעאל הסמוך לכפר עילוט מתחבטים בתקופה האחרונה בתופעה של גניבת הסוסים שלהם. מי שבעיר סובל מהתופעה הם הבעלים של חוות הסוסים רנצ'ו מניס, הידועה בכל האזור.

סוסה שנגנבה ונמצאה (צילום עצמי)
סוסה שנגנבה ונמצאה (צילום עצמי)

מנהלי החווה גילו בסוף השבוע כי הסוסים שלהם "בברלי" ו"קסם" נגנבו. הם הקימו צוות חיפוש בסיוע של יחידת ארז, שהגיע למידע שהוביל למציאת הסוסות, שנמצאו קשורות לעץ, ללא מים, בפאתי כפר עילוט הסמוך, סמוך לרפת מקומית. "זוהי טכניקה ידועה של גנבים לקשור סוסים גנובים ביער, ככה לא ניתן לשייך את הגנב לסוס", אמרים ברנצ'ו מניס.

הם מיהרו להזעיק למקום את המשטרה, אך לטענתם "בעל הבית אפילו לא עוכב לחקירה". לטענת אנשי רנצ'ו מניס, בסיור שביצעו הם גילו עוד מספר סוסים הקשורים לעצים ויפרסמו את תמונותיהם, כדי שהבעלים שלהם יוכלו לזהות אותם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות