fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכה להפועל נצרת עילית: איתן וולבלום צריך לעבור ניתוח

וולבלום עובר בימים האחרונים שורה של בדיקות במטרה לקבל חוות דעת נוספות, כדי להתאים לו את הטיפול המתאים ביותר. מכבי חיפה, המחזיקה בכרטיס השחקן שלו ועוקבת אחריו, עובדת בשיתוף פעולה מלא עם הפועל נצרת עילית. אחת האופציות שהועלו היא ניתוח לייזר חדשני בגרמניה, שההחלמה ממנו היא בת שבועיים. ניתוח כזה עבר לאחרונה מגן מכבי חיפה, סאן מנחם.
איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)
איתן וולבלום במדי נוף הגליל (צילום חגאג רחאל)

אל גל הפציעות שפוקד העונה את הפועל נצרת עילית, נוספת מכה חדשה: הקשר המצטיין, איתן וולבלום, יאלץ לעבור ניתוח בקע. בקבוצה מסבירים כי הניתוח דחוף והוא לא יכול למשוך עד סוף העונה.

איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)
איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)

וולבלום עובר בימים האחרונים שורה של בדיקות במטרה לקבל חוות דעת נוספות, כדי להתאים לו את הטיפול המתאים ביותר. מכבי חיפה, המחזיקה בכרטיס השחקן שלו ועוקבת אחריו, עובדת בשיתוף פעולה מלא עם הפועל נצרת עילית.

אחת האופציות שהועלו היא ניתוח לייזר חדשני בגרמניה, שההחלמה ממנו היא בת שבועיים. ניתוח כזה עבר לאחרונה מגן מכבי חיפה, סאן מנחם.

וולבלום הגיע לנצרת עילית בינואר שעבר לאחר חצי עונה לא מוצלחת בהפועל רמת גן. הוא נקלט היטב מקצועית וחברתית. בקבוצה מציינים כי חרף הפציעה ועד שתתקבל לגביו החלטה, ימשיך וולבלום לשחק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות