fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכה להפועל נצרת עילית: אייל דנין סיים את העונה

חלוץ הפועל נצרת עילית יעבור ניתוח בברך שישבית אותו מפעילות במשך חצי שנה * בנצרת עילית יממשו את האופציה עליו לעונה הבאה * דנין: "אני אמנם תקופה קצרה במועדון, אבל מצאתי כאן בית חם"
אייל דנין (צילום חגאג רחאל)

חלוץ הפועל נצרת עילית, אייל דנין, בן 23, סיים את העונה. דנין שלא מתאמן ומשחק כבר תקופה ארוכה, נבדק השבוע על ידי רופא מומחה, שאיבחן כי הוא סובל מדלקת חריפה בברך וזקוק לניתוח, שישבית אותו לחצי שנה לפחות.

אייל דנין (צילום חגאג רחאל)
אייל דנין (צילום חגאג רחאל)

 

המשמעות: דנין לא יחזור העונה לשחק. לנצרת עילית יש אופצייה על דנין לעונה הבאה והמנכ"ל, גיל ברעם, כבר הודיע לו: "אני מממש את האופציה, בעונה הבאה אתה איתנו".

בחודשיים האחרונים ניסה אייל דנין לחזור לעצמו באמצעות פיזיותרפיה ובאמצעות זריקות, ניסה ככל יכולתו לא להגיע לאופציית הניתוח, שהייתה האחרונה מבחינתו. השבוע הבין שללא ניתוח יתקשה לחזור לשחק כדורגל.

אייל דנין, שבעונה שעברה ירד ליגה עם מכבי שעריים, הספיק לשחק העונה ב- 7 משחקי ליגה בלבד ועוד שניים בגיע הטוטו, במדי הפועל נצרת עילית, בהם כבש שער אחד הליגה (בניצחון על הפועל חדרה) ועוד שער בגביע הטוטו. משחקו האחרון היה ב- 23 באוקטובר, במשחק הבית נגד בית"ר תל אביב /רמלה.

בנצרת עילית מנסים לארגן את הניתוח מהר ככל האפשר. המנכ"ל גיל ברעם הודיע לשחקן: "אני לוקח אותך כפרויקט אישי, אלווה אותך באופן אישי בכל תהליך ההחלמה והשיקום, עד שתחזור למגרשים".

דנין לא הסתיר את התרגשותו לדברי המנכ"ל ואומר: "אני אמנם תקופה קצרה במועדון, אבל מצאתי כאן בית חם ומנכ"ל שהוא כמו אבא בשבילי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות