fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי שעריים לנצרת עילית: רוצים את מוטי מלכה

נצרת עילית לא פסלה את המעבר והציבה תג מחיר גבוה: 400 אלף שקל. מלכה עצמו אמור לקבל בשעריים חוזה גבוה פי שלוש ויותר מאשר בנצרת עילית. בנצרת עילית מאשרים: "עכשיו הכל תלוי בהם"
מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין
מכונת שערים. מוטי מלכה (צילום: מיכאל מלכין)

קבוצת המיליונרים של מכבי שעריים מליגה א' מחוז דרום, שמנסה בכל מחיר לעלות לליגה הלאומית, תחת הדרכתו של המאמן עידן בראון והמנהל המקצועי ניר קלינגר, לא מסתפקת בחלוץ הכי טוב בליגות הנמוכות, אבי מלכה, שהגיע מאסי גלבוע, ומנסה לצרף לשורותיה מלכה אחר, מלך שערי הפועל נצרת עילית, מוטי מלכה.

אנשי מכבי שעריים פנו לאנשי נצרת עילית וביקשו את השחקן. בנצרת עילית הציבו תג מחיר גבוה עבורו: 400 אלף שקל. יחד עם זאת, בשעריים מאמינים כי נצרת עילית תתפשר בסופו של דבר, כפי שאסי גלבוע התפשרה בזמנו בנושא אבי מלכה.

מוטי מלכה עצמו אמור לקבל בשעריים חוזה גבוה פי שלוש ויותר מאשר בנצרת עילית. יחד עם זאת יש שיקולים נוספים שמלכה ייקח בחשבון, כמו למשל שהוא ורעייתו מצפים לביקור החסידה והוא מעדיף לשחק קרוב לבית.

מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין
מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין

מוטי מלכה כבש העונה 5 שערים ב-9 משחקים. יש לציין כי בשנים האחרונות למלכה אין בעיה להחליף קבוצה במהלך העונה: את העונה שעברה פתח בעירוני נשר מליגה א', חזר לנצרת עילית ותרם 5 שערים בדרך להישרדות בליגה הלאומית. לפני שנתיים פתח את העונה בעירוני ראשון לציון מהלאומית ובאמצע העונה עבר להפועל מרמורק, מליגה א' מחוז דרום.

בשעריים עתיד מוטי מלכה לפגוש את ניר קלינגר, האיש שהביא אותו בזמנו להפועל באר שבע בליגת העל ולחוץ יחד עם המאמן עידן בראן להביא אותו לשעריים.

בנצרת עילית אישרו את הפרטים. "אכן הייתה פנייה של שעריים, הבהרנו להם מה אנחנו רוצים עבור מוטי, עכשיו הכל תלוי בהם", הם אומרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות