fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי אחי נצרת נגד מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל

בקבוצה זועמים על אי זימונו של החלוץ מוחמד חטיב לאימוני הנבחרת השבוע, כהכנה לצמד המשחקים נגד פורטוגל וליכטנשטיין. אחמד חילו: "אין לנו צל של ספק שחטיב צריך להיות בנבחרת"
מוחמד חטיב (צילום יצחק סולומון)
מוחמד חטיב (צילום יצחק סולומון)

זעם רב במכבי אחי נצרת על מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול, על כך שלא זימן לנבחרת שהתכנסה השבוע את החלוץ המצטיין מוחמד חטיב.

הנבחרת הצעירה של ישראל (עד גיל 21) מתכוננת לצמד המשחקים במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות, מול פורטוגל (2/9, חוץ) ומול ליכטנשטיין (6.9, בית). ביום שלישי התכנסה הנבחרת למחנה אימונים בשפיים, וקיימה אימון בוקר (11:00-12:30, פתוח לתקשורת) ואימון ערב (18:00-19:30, סגור).

מוחמד חטיב (צילום יצחק סולומון)
מוחמד חטיב (צילום יצחק סולומון)

במכבי אחי נצרת סבורים שחטיב, שכבש בעונה שעברה 11 שערי ליגה, ראוי להיות בנבחרת ואי זימונו נובע משיקולים לא מקצועיים. כזכור, חטיב יצא עם הנבחרת הצעירה למסעה האחרון באוקראינה בחודש יוני, בו זכתה בטורניר על שם לובנובסקי. אז אימן אותה אלי אוחנה.

חטיב נחשב לשחקן עתיד מבטיח ובאחי נצרת מאמינים כי חטיב יגיע בעתיד הלא רחוק לקבוצה בכירה בליגת העל בדרך לאירופה. בנצרת סבורים כי חשיפה במדי הנבחרת אף תביא לו בעתיד הצעות מאירופה. "אין לנו צל של ספק שחטיב צריך להיות בנבחרת", אומר חבר ההנהלה אחמד חילו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות