fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחיר למשתכן: ששה מכרזים מוצלחים במגדל העמק

במכרז שנסגר בימים האחרונים במגדל העמק נרכשו שישה מגרשים על ידי שני יזמים לבניית 345 דירות מתוכם 270 דירות מוזלות עם 50 אחוז עדיפות לתושבי העיר
פרויקט מחיר למשתכן במגדל העמק

פורסמו התוצאות של מכרז מחיר למשתכן במגדל העמק. על פי הנתונים של רשות מקרקעי ישראל, משרד הבינוי והשיכון ומשרד האוצר עולה כי במגדל העמק נרכשו שישה מגרשים מתוך שבעה על ידי קבלנים שניגשו למכרז, נתון המלמד על ביקוש גדול לשטחי בנייה במגדל העמק.

פרויקט מחיר למשתכן במגדל העמק (צילום עצמי)
פרויקט מחיר למשתכן במגדל העמק (צילום עצמי)

מדובר במכרז שפורסם בשכונה המערבית, מצפון לכביש מס' 75 ומדרום לכביש מס' 73 ועל פי תוצאותיו הוכרזו זוכים לשישה מהמגרשים בעוד מגרש אחד נותר ללא הצעות. החברות שזכו במכרז הן "מגמא יזום נדל"ן" ו"אשל הירדן יזום ובניין", שיוכלו לבנות 345 יחידות דיור, 270 מהן מוזלות לזכאי מחיר למשתכן והשאר למכירה בשוק החופשי.

ההצעות משקפות מחיר מוזל של החל מכ-520.3 אלף שקל לדירה בשטח 95 מ"ר, החל מכ-611.5 אלף שקל לדירה בשטח 110 מ"ר והחל מכ-733.2 אלף שקל לדירה בת 130 מ"ר. יש לציין כי מדובר במחירי אומדן בלבד הכוללים את מרכיב המע"מ, שטחי המרפסת חניה ומחסן וגם מענק לזכאים בגובה 60 אלף שקל אך עלולים להשתנות לאחר ביצוע תכנון מפורט של הקבלנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות