fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"התחנה מסכנת את חיי ילדינו"

תושבים מהיישוב גן נר מאשימים את המועצה שלא מטפלת בתחנת האוטובוס חרף פניותיהם. המועצה: "צוות ממחלקת התחבורה והאחזקה עמל בימים אלה על טיפול ושיפוץ תחנות ברחבי המועצה"
התחנה בגן נר
התחנה בגן נר (צילום: עצמי)

"תחנת איסוף הילדים במצב רעוע מאוד ומסכנת את ילדיי וילדי השכונה. על אף פניותינו הרבות להנהלת הישוב ואף לאחראים במועצה, הבעיה טרם טופלה", זועמים תושבים מהיישוב הקהילתי גן נר שבתחומי המועצה האזורית גלבוע.

התחנה בגן נר
התחנה בגן נר (צילום: עצמי)

אחת התושבות טוענת כי "תחנה הוצבה שלא על פי התקן, אין יסודות בטון, התחנה הוצבה על האדמה ופיזרו אבנים קטנות למנוע בוץ. התחנה כרגע נתמכת מאחור בשיחים שאמורים להיות בגובה של עד מטר וכרגע עומדים על כשלושה מטרים. התחנה מוסתרת על ידי השיחים שלא טופלו על ידי חזות הישוב, השיחים מסתירים את שדה הראיה של הילדים וההורים בצומת ומסכנים אותם".

לדברי אמא לשני ילדים מיישוב: "מעקה הבטיחות התעקם והחליד כתוצאה מתאונה של נהג האוטובוס בשנה שעברה. פנינו ליו"ר הישוב, למזכיר הישוב, לקצין הבטיחות ומנהל מחלקת בטיחות התעבורה של ההסעות במועצה ולא רק פעם אחת, אבל לצערנו כלום לא נעשה בנידון".

תושבת גן נר אחרת הוסיפה: "פנינו להנהלת היישוב מספר פעמים. פעמיים מזכיר הישוב התלווה אלינו ואמר כי יטפל בנושא. יו"ר הישוב גם היה ואמר כי יטפל בנושא. לפני ראש השנה פניתי למחלקת התחבורה במועצה והגיע קצין התחבורה ומנהל המחלקה והבטיחו כי יטפלו בתקינות התחנה והמעקה וכי עניין הצמחייה שייך להנהלת הישוב והם יפנו אליהם. לאחר סוכות פניתי שוב למנהל מחלקה בתחבורה והוא הבטיח שוב כי העניין יטופל ועד עתה טרם טופל".

מהמועצה האזורית גלבוע נמסר בתגובה: "צוות ממחלקת התחבורה והאחזקה עמל בימים אלה על טיפול ושיפוץ תחנות ברחבי המועצה. על פי הנחיות קצין הבטיחות הייתה קדימות לתחנות אחרות והוא הסמכות המדרגת את סדרי העדיפות. אנו מעריכים כי תוך מספר ימים יגיע הצוות גם לתחנה המדוברת. נושא הגינון – נמצא באחריות הישוב עצמו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות