fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורת המאה

חנה אהרוני, מחנכת כיתה א' בנים מבית הספר 'נועם נריה' בבית שאן, נבחרה למורת המאה, פרוייקט של משרד החינוך, שמטרתו לאתר מורים מצטיינים הראויים להוקרה.
חנה אהרוני (צילום עצמי)
חנה אהרוני (צילום עצמי)

חנה אהרוני, מחנכת כיתה א' בנים מבית הספר 'נועם נריה' בבית שאן, נבחרה למורת המאה.
בנימוקים להענקת הפרס לחנה, כתב המפקח כי חנה ראויה לפרס בזכות מסירותה הרבה למען הצלחת בית החינוך. על מועמדותה של חנה, המליץ בחום רב שלום אדרי המפקח הישיר מטעם משרד החינוך.

חנה אהרוני (צילום עצמי)
חנה אהרוני (צילום עצמי)

פרויקט 'מורת המאה' הוא פרוייקט של משרד החינוך, שמטרתו לאתר מורים מצטיינים הראויים להוקרה.
בבית הספר וגם בקרב רבים מההורים המכירים את חנה שמחנכת ומלמדת דורות של תלמידים במשך 25 השנים האחרונות, מיהרו לברך את חנה.

חנה אהרוני המחנכת תלמידים ומשמשת גם כרכזת חברתית, רכזת פרוייקט 'מעברים' במסגרת רישום לכיתות א' של בית הספר במהלך 25 השנים האחרונות, שמחה על קבלת הפרס והלאחר שהודתה למפקח ולוועדה על הבחירה, וביקשה לציין דווקא את הצוות הניהולי והחינוכי העומד לצידה: "השנה זכינו בפרס ארצי של חסד של חמ"ד במסגרת החינוך החברתי שאני רכזת, מדובר בפרס חשוב מאין כמוהו לאור העשייה שלבית הספר במסרגת פעילויות חסד של בית הספר. אני מרת מאוד לקבל את פרס 'מורת המאה' ורוצה להודות לכולם על הפרגון והעשייה החינוכית האדירה שמתקיימת בבית הספר יום יום, שעה שעה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות