fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עשו יזמי ההי טק בישיבה במשרד הכלכלה?

מלווה ביזמי היי טק פרטיים, התייצב ראש עיריית נצרת עילית לישיבה עם ראש מנהל אזורי התעשייה במשרד הכלכלה, יגאל צרפתי
רונן פלוט והיזמים (צילום עצמי)
רונן פלוט והיזמים (צילום עצמי)

ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, נקט בצעד לא שגרתי כאשר התייצב לישיבת עבודה שנקבעה לו במשרד הכלכלה כשהוא מלווה בשלושה יזמי היי טק אשר הודיעו לא מכבר על נכונותם להעתיק חברות גדולות בבעלותם לקריית היי טק המתוכננת בפארק "ציפורית" של נצרת עילית.
פלוט הציג את היזמים בפני ראש מנהלת אזורי הפיתוח יגאל צרפתי והצוות המקצועי במשרד הכלכלה:"הבאתי את היזמים כי הסבירו לי שמשרד הכלכלה לא משקיע כספים בהקמה ופיתוח קריית הי טק חדשה אם אין יזמים", אמר פלוט וציין כי נצרת עילית חייבת שיהיה לה היצע לתעסוקת הי טק עבור הצעירים "אני לא יכול לשכנע את הצעירים להישאר לגור בעיר אם אין לי אפשרות לספק להם עבודה בתחום ההיי טק".

פלוט והיזמים (צילום עצמי)
פלוט והיזמים (צילום עצמי)

ראש מנהלת פארק "ציפורית" סרגיי זלוטניק הציג תב"ע (תכנית בניין עיר) מאושרת הכוללת הקצאת 70 דונם להקמת תעשייה עתירת ידע. "ברגע שמשרד הכלכלה ישלים פיתוח שלב ב' של הפארק היזמים יבינו שהעניין רציני ויגיעו בהמוניהם".
ראש מנהלת אזורי הפיתוח, יגאל צרפתי והצוותים המקצועיים קיימו שיחה ממושכת עם היזמים והתרשמו מרצינותם ונכונותם להשקיע בפרויקט. "אין לנו עודף זמן, אם באנו עד לכאן סימן שאנחנו רציניים", אמרו היזמים.
צרפתי סיכם את הישיבה ובישר כי משרד הכלכלה יוציא מכרז לפיתוח שלב ב' של פארק "ציפורית" בעלות של 15- 20 מיליון שקל. המכרז יתבצע במתכונת מזורזת כך שבטווח החצי שנה הקרובה ניתן יהיה לעלות על הקרקע ולהתחיל בבניה.
שר הכלכלה, אלי כהן, נתן את ברכתו לפרויקט והבטיח לסייע ככל שיידרש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות