fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלי דדון התקשרה לבת דודתה מהמונית: "אני לא נושמת"

כתב אישום הוגש הבוקר נגד נהג המונית חסיין בן יוסף ח'ליפה בגין רצח הצעירה שלי דדון מעפולה. מכתב האישום עולה כי דדון חשה בסכנה לאחר שעלתה על המונית והתקשרה לבת דודתה ואמרה: "במונית אחת המפחידות". עוד נכתב כי דדון ניסתה להיאבק בנאשם ואף שרטה אותו. הנאשם דקר אותה למוות אינספור פעמים, אחר מכן נסע לביתו וניקה את שאריות דמה
שלי דדון (צילום: עצמי)
שלי דדון (צילום: עצמי)
שלי דדון (צילום: עצמי)
שלי דדון (צילום: עצמי)

פרקליטות מחוז צפון הגישה לפני זמן קצר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד חסיין בן יוסף ח'ליפה בן 34 מכפר אעבלין בגין רצח בכוונה תחילה, החזקת סכין שלא למטרה כשרה ושיבוש מהלכי משפט. על פי עובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אילנה ירושלמי ועו"ד רועי אלפסי עולה כי בתאריך 1.5.14, יצאה שלי דדון ז"ל את ביתה שבעפולה בדרכה לראיון העבודה, והמתינה בתחנה המרכזית בעפולה, שם, סמוך לשעה 7:30 עלתה לאוטובוס ציבורי למגדל העמק. בשעה 7:55 לערך, הגיע האוטובוס לתחנה הסמוכה ל"פרץ סנטר" במגדל העמק.

סמוך לשעה 8:04, הגיע הנאשם במונית אל תחנת ההסעה בה המתינה שלי ואספה למוניתו. שלי ביקשה להגיע ל"בבקום" ובין הנאשם לבינה התפתחה שיחה שתוכנה אינו ידוע למאשימה. הנאשם החל בנסיעה לכיוון רמת גבריאל אך, ממניעים שאינם ידועים למאשימה, לא הביאה ליעדה אלא הסיעה למגרש חניה נטוש בפאתי אזור התעשייה.

חסיין יוסף חסין מכפר עיבלין
חסיין יוסף מכפר עיבלין (צילום באדיבות המשטרה)

בעודם במונית, משהחלה לחשוש מפני הנאשם, התקשרה שלי לבת דודתה ופתחה עמה בשיחה. תוך כדי השיחה, לחשה שלי לבת דודתה כי היא נמצאת "במונית – אחת המפחידות" וכי היא "לא נושמת". השיחה נותקה.  בשלב שאינו ידוע למאשימה, גמלה בלבו של הנאשם החלטה להמית את שלי.

וכך, בהגיעם למגרש, סמוך לשעה 8:10, עצר הנאשם את המונית ויצא ממנה. הנאשם נטל סכין ארוכה וחדה, ודקר את שלי שוב ושוב, ברחבי המגרש, כאשר היא מנסה להימלט מפניו, ללא הצלחה. במשך דקות איומות, גם כשהיא נגררת על ידו ממקום למקום, דקר הנאשם את שלי דקירות עמוקות; במותניה, בגבה, בגרונה, באמתה, בירכה, בחזה ובאחוריה – ללא רחם.

שלי נאבקה בנאשם, ניסתה להגן על עצמה מפניו באמצעות ידיה ואף שרטה אותו, אך לא היה בכך די. לבסוף, השאיר אותה הנאשם, במגרש, מתבוססת בדמה ונסע מהמקום. שלי נותרה במגרש, שכובה על גבה, פצועה ודקורה, עד למותה. הנאשם נמלט מהמקום ובדרך זרק את מכשיר הטלפון הסלולרי של שלי, אשר נותר במונית, דרך חלון המונית, סמוך לכניסה למגרש. משם המשיך הנאשם בנסיעה לכפר חג'אג'רה, שם זרק לצידי הכביש את ארנקה של שלי שנותר אף הוא במונית.

הנאשם נסע לביתו ובמהלך אותו יום ובימים שלאחר מכן ניקה את המונית במטרה להעלים ממנה את דמה של שלי.הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות