fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי העירייה הצילו תינוקת שנלכדה ברכב

"היא התחילה להכחיל. אם היינו מאחרים בכמה דקות, היא כבר לא הייתה בחיים", מספרים מנהל אגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק, ניר חבקין וסגנו יגאל כהן שהצילו תינוקת בת שנה שנלכדה ברכב המשפחתי
חבקין וכהן
בנס לא נגרם אסון.חבקין וכהן (צילום: יצחק סולומון)

"היא התחילה להכחיל, אני לא יודע מה היה קורה אם היינו מאחרים להגיע". כך מתארים השבוע עובדי מחלקת השפ"ע בעיריית מגדל העמק ניר חבקין, ויגאל כהן, שהצילו את חייה של תינוקת בת שנה, תושבת העיר שנלכדה ברכב סגור.

השניים היו בסיור שגרתי ברחוב השקמה. לפתע הגיע אליהם אזרח מבוהל, שהתריע בפניהם שיש אשה שבוכה מחוץ לרכב לאחר שנעלה את המפתחות בפנים. "אפילו לא ידענו שיש שם תינוקת, ישר טסנו למקום לעזור וגילינו התקהלות גדולה" מספר חבקין.

כהן: "מהר מאוד הבנו שיש שם ילדה לכודה, האמא הייתה בפאניקה, שלא לומר היסטריה, האנשים מסביב היו אובדי עצות. חבקין שלף את האקדח שלו ועם הקת שבר את החלון, על רקע צעקותיה של האם, 'תשברו את החלון, העיקר שתצילו את הילדה' ".

חבקין וכהן
בנס לא נגרם אסון. חבקין וכהן (צילום: יצחק סולומון)

השניים מספרים כי התינוקת הייתה מעורפלת, מבוהלת סביב האנשים שהתגודדו סביב הרכב: "חיבקתי אותה, נישקתי אותה, שטפנו לה את הפנים", מספר כהן, "היא התחילה להכחיל, אני לא יודע מה היה קורה אם היינו מאחרים להגיע. לא קרה לה כלום, ברוך השם, עשינו את שלנו".

אמה של התינוקת הודתה לשניים."ביקשנו ממנה ללכת לבית הכנסת ולברך ברכת הגומל" הם מסכמים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות