fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיעה חדשה במגדל העמק: "למען אחיי"

בראש הסיעה יעמוד המנהל אדמיניסטרטיבי של אולם תפוח פיס, דורון אלחרר, שמצהיר: "אני מוכן להקריב מעצמי על מנת שאוכל לשרת את הציבור"
דורון אלחרר
דורון אלחרר (צילום: עצמי)
דורון אלחרר
דורון אלחרר (צילום: עצמי)

סיעת "למען אחיי" המאגדת דתיים וחילונים חרדים ומסורתיים, יצאה לדרך במגדל העמק ותתמודד בבחירות הקרובות על מקום במועצת העיר. העומד בראש המפלגה הוא דורון אלחרר, מנהל אדמיניסטרטיבי בתפוח פיס בעיר. אלחרר ביקש לצאת לחל"ת מעבודתו בעירייה, על מנת שיוכל להתמודד. "אני מוכן להקריב מעצמי ולצאת לחל"ת על מנת שאוכל לשרת את הציבור", הוא אומר.

אלחרר נשוי לשניים, עובד במערכת החינוך של מגדל העמק ב-12 השנים האחרונות ובטוח שיש לו מה לתרום ומה לשנות במגוון תחומים. "אני בא לשנות, להזיז דברים בצורה אחר לשנות מוסכמות ובשלוש מילים לשרת את הציבור והפעם כמו שצריך. אני לא יוצא בהצהרות פופוליסטיות, אני לא איש של ססמאות, אני בא עם האמת ואני בא מהשטח. אני נוגע באנשים יום יום, הם פונים אלי ומבקשים עזרה בכל מיני תחומים ובמה שאני יכול אני עוזר. כשאהיה במועצת העיר ואני אהיה בעזרת ה' נוכל לעזור יותר".

במה שונה ומיוחדת מפלגת למען אחיי משאר המפלגות בעיר?

"המפלגה שלנו לא מפלגה סקטוריאלית. היא מאגדת מאחריה את כל חתך האוכלוסייה בעיר. כולם יכולים למצוא אצלנו בית חם ואוזן קשבת. אנו מייצגים את האנשים שלא שייכים למוסד זה או אחר, לא מקבלים תקציבים מאף גורם. בנקודה הזו יש לנו מה להציע יש לנו כל מיני תוכניות שיכולים לייעל את המערכת ומלמטה ובכך נתרום את חלקנו לטובת העיר וגם לעומד בראשה".

אתה באמת מאמין שתוכל לשנות דברים?

"חלק גדול מקהל התומכים שלנו הם אנשים שמרגישים כבר שנים שהם לא שייכים למערכת הגדולה. הם מרגישים מקופחים, מרגישים שלא מתייחסים אליהם ואני יכול להיות הגורם המקשר, כי אני בא מלמטה. אני מדבר בגובה העיניים. אני חי את האנשים, נושם אותם וזה חסר בפוליטיקה שלנו הרי ככלות הכל הפוליטיקה. הפוליטיקאי בכלל אמור להיות שליח ציבור ותפקידו של שליח ציבור הוא לשרת את הציבור ומה קורה היום אנשים מגיעים למעלה ושוכחים את אלה שלמטה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות