fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: פקח סיכל פריצה לרכב של שכנו

לאחר המקרה נודע כי שני הפורצים, שוהים בלתי חוקיים מהשטחים ניסו לפרוץ לרכב שבבעלותו של תושב העיר, שוטר מג"ב
רועי בניסטי (צילום: עצמי)
רועי בניסטי (צילום: עצמי)
רועי בניסטי  (צילום: עצמי)
רועי בניסטי (צילום: עצמי)

גיבור מקומי: רועי בניסטי מצוות שיטור העירוני של מגדל העמק, חזר לביתו לאחר משמרת לילה. בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר, רגע לפני שהגיע לביתו זיהה שני גברים עם חולצות ארוכות וכובעי גרב. הוא צמצם פערים לעברם, וכשהיה במרחק של כ-20 מטרים, הם קלטו אותו והחל מרדף אחריהם. לאחר שגמעו מרחק מסוים במהלכו הפקח דולק אחריהם, הם עצרו והחלו להתקוטט עם הפקח, שהצליח להשתלט על אחד הפורצים בעוד חברו הצליח לברוח.

לאחר מספר דקות בהן נטרל הפקח את הפורץ והתקשר למשטרה להזעיק עזרה, שב חברו של הפורץ למקום, הפעם מצויד בכלי חד בידו. הפקח לא איבד עשתונות, המשיך להחזיק בפורץ ובמקביל להתגונן מתקיפה של חברו, שלבסוף החליט לברוח בטרם הגיעה המשטרה.

כעבור מספר דקות הגיעה ניידת למקום, עצרה את הפורץ וגבתה עדות מהפקח בניסטי, שאף נפצע בידו במהלך המאבק. לאחר המקרה נודע כי שני הפורצים, שוהים בלתי חוקיים מהשטחים ניסו לפרוץ לרכב שבבעלותו של תושב העיר, שוטר מג"ב במקצועו שעודכן בפרטי המקרה רק למחרת בבוקר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות