fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק בת 60

בעיריית מגדל העמק החלו ההכנות לחגיגות ה-60 לעיר. ראש העירייה אלי ברדה מתריע כי החגיגות יערכו בצנעה, וגם מתכונן למערכת הבחירות החמישית בחייו: "בחירות הן חגיגה לדמוקרטיה, למדתי שהתושבים מעריכים קמפיין נקי וממלכתי", ראיון.
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)

ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, מתכונן במרץ לחגיגות ה- 60 לעיר שיחלו השנה וציין כי החגיגות יערכו בצניעות לאור הגזירות הכלכליות הצפויות במשק. "נציין את היווסדה של העיר במספר אירועים תוך התחשבות באווירה הכללית והכלכלית לאור הגזרות הכלכליות שבפתח ובמידת הרגישות המתבקשת. מוזר, גם בשנת 2003 כשחגגנו 50 שנה היו גזרות כלכליות, חגגנו בצניעות והתושבים קיבלו זאת בהבנה ובהערכה", אומר ברדה.

ברדה מרוצה ממצבה הכספי של הרשות :"הרשות מתנהלת באופן מקצועי ואחראי. שבע שנים ברציפות שאנחנו מתנהלים באיזון כספי. כדי להמחיש את ההישג אומר כי כל תושב יודע עד כמה קשה לנהל תקציב משק בית מאוזן, ללא מינוס או אוברדרפט בבנק. בנוסף, זכינו פעמיים ברציפות בפרס הניהול הכספי התקין מטעם משרד האוצר ומשרד הפנים".

לפני הבחירות לכנסת קיבלת לא מעט הצעות להשתלב במערכת הארצית, מדוע  וויתרת?
"אכן קיבלתי לא מעט הצעות, ראיתי בהן מחמאה והדגשתי את מחויבותי לעיר מגדל העמק כשאמרתי 'הראש אומר לכנסת, הלב אומר מגדל העמק והחלטתי ללכת עם הלב ולהישאר במגדל העמק'. יש עוד תהליכים ותחומים בפיתוח העיר שאני רוצה להשלים".

אנחנו באמצע שנת הבחירות, איך אתה מעריך שהיא תראה?
"בחירות הן חגיגה לדמוקרטיה, זה הזמן לעמוד מול התושבים, לתת דין וחשבון, להציג את ההישגים מחד ואת התכניות מאידך. כראש עיר העומד לקראת מערכת הבחירות הרביעית בחייו, למדתי שהתושבים מעריכים קמפיין נקי וממלכתי. לכן, אני קורא למפלגות ולמועמדים לנהוג בכבוד הדדי ובהגינות".

 יש מועמדים לראשות העיר במגדל העמק?
"אני מניח שמי שחושב על כך, יבדוק את השטח ואת סיכוייו ויגיע למסקנה שכדאי לו למקד את מאמציו בהתמודדות למועצת העיר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות