fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לשחקני הפועל מגדל העמק אין מענקי עלייה בחוזים

לשחקני הקבוצה שפתחה את העונה בסערה הוסבר שיש חוסר ודאות סביב התקציב. המאמן בוסקילה: "בסוף הסיבוב, אם נהיה בתמונת הצמרת, נדבר על מענקי עלייה"
רפי בוסקילה (צילום: חגאג רחאל)
רפי בוסקילה (צילום: חגאג רחאל)

שחקני הפועל מגדל העמק פתחו את העונה ברגל ימין עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה ועוד אחד במסגרת גביע המדינה, אבל אין להם מענקי עלייה לליגה הלאומית.

שחקנים סיפרו, כי בקיץ ביקשו להכניס סעיף כזה לחוזה שלהם, אלא שנאמר להם כי בעקבות חוסר הודאות סביב תקציב 2014, ההנהלה אינה מוכנה להתחייב בנושא.

שחקן בקבוצה אמר, כי קיבל הבטחה בעל פה, לפיה לא יקופח במקרה שהקבוצה תעפיל בסיום העונה ללאומית, והוא יקבל מענק עלייה.

החלוץ מאור ג'אנח הודה כי אין בחוזה שלו מענק עלייה, והוסיף: "אותי מעניין כרגע רק המשחק הבא ולא מענק העלייה. אגלה לך סקופ קטן, לפני חמש שנים עליתי לליגה הלאומית, והיה לי בחוזה מענק עלייה שלא קיבלתי עד עצם היום הזה".

בסביבתו של המאמן רפי בוסקילה, לא אוהבים את הדיבורים על מענקי עלייה, בשלב כל כך מוקדם של העונה, ומייעצים לשחקנים להתרכז בכדורגל ולדבר רק במגרש.

המאמן רפי בוסקילה מאשר ואומר: "לאף שחקן אין מענק עליה בחוזה. אמרנו להם שבסוף הסיבוב, אם נהיה בתמונת הצמרת, נדבר אתם על מענקי עלייה. כרגע זה מוקדם. נפנה לראש העירייה, נבקש תוספת תקציב, ואני מאמין שהוא יבוא לקראתנו. כרגע מוקדם לדבר על זה".

אחרי שלושה משחקים, הפועל מגדל העמק ממוקמת שנייה בטבלת ליגה א' צפון עם מאזן מושלם יחד עם הפועל הרצליה. ביום שישי תתארח הקבוצה אצל עירוני טבריה מתחתית הטבלה.

רפי בוסקילה (צילום: חגאג רחאל)
רפי בוסקילה (צילום: חגאג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות