fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יוצאים למסע משותף ומרגש"

עינת וקנין, מחנכת ואשת חינוך וותיקה,תיפתח ביום שלישי הקרוב את שנת הלימודים הראשונה שלה כמנהלת החדשה של בית ספר "יגאל אלון" במגדל העמק
עינת וקנין
עינת וקנין (צילום עצמי)

"כבכל שנה, היום הראשון ללימודים הוא יום חגיגי, מרגש, מלא תקווה לעתיד וציפייה מבורכת. כבכל שנה היום הראשון מסמל התחלה חדשה המביאה עמה צמיחה חדשה, רעיונות חדשים ודף נקי וחלק המאפשר הזדמנות חדשה לכל אחד ואחת. השנה, היום הראשון עבורי הוא חלום שהפך למציאות ולבי פועם בהתרגשות ושמחה", מתרגשת עינת וקנין, מחנכת ואשת חינוך וותיקה תיפתח ביום שלישי הקרוב את שנת הלימודים כמנהלת החדשה של בית ספר "יגאל אלון" במגדל העמק.

עינת וקנין
עינת וקנין (צילום עצמי)

-מה תכננת ליום הראשון שלך כמנהלת?

"ביום שלישי אקבל את תלמידי בית הספר בשער, בברכת שנת לימודים פורייה ומוצלחת. תלמידי בית הספר יקבלו שי קטן שיסמל התחלה ברגל ימין. כמו כן נפתח את הבוקר בטקס חגיגי ומיוחד במעמד ראש העיר, מפקחת בית הספר ומ"מ ראש מנהל חינוך ונקבל את כיתות א' באופן אישי יחד עם הוריהם, ולסיום נפריח בלונים ויונים עם משאלות לשנה החדשה. את הטקס הכינו תלמידי כיתות ו' יחד עם המחנכת והצוות המקצועי של בית הספר".

-מה המוטו שלך כמנהלת?

"אני מאמינה כי חינוך ילדינו להצלחה בחיים הוא שילוב מושכל בין "דרך ארץ" ושאיפה למצוינות. ביחד ובשיתוף פעולה ועם הרבה חום אהבה ויחס אישי, נשאף לטפח ולמצות את הכישורים של כל ילד וילדה בהתאם ליכולותיו על מנת שיחוו אתגרים והזדמנויות ללמידה ויצמחו כבני אדם בוגרים ומאושרים. אני רואה בהורים ובקהילה, שותפים מלאים למלאכת החינוך, הם חלק בלתי נפרד מחיי בית הספר, שיתוף הפעולה בינינו כמו גם האימון שההורים יתנו בצוות החינוכי יעזרו לנו להצליח במשימה, אנו יוצאים יחד למסע המשותף והמרגש לטובת ילדינו".

-מה לאחל לך לשנת הלימודים הקרובה?

"מבחינתי מדובר באתגר וזכות גדולה לנהל את בית הספר. חשוב לי להיות חלק חשוב ומשמעותי ממערכת החינוך הענפה של מגדל העמק. מאחלת לקדם יחד עם צוות בית הספר את היעדים והייחודיות שחרטנו על דגלנו: מדעים ואומנויות באמצעות למידה משמעותית ופדגוגיה חדשנית המכינה את הלומד למיומנויות המאה 21. בהזדמנות זו ברצוני להודות מקרב לב, על קבלת הפנים והתמיכה שקבלתי עם היכנסי לתפקיד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות