fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חינוך למצוינות

לירון, מאי, קים ושי, רק בנות 12 וכבר מדברות במושגים של אימון אישי ומצוינות. הכל בזכות תהליך משמעותי שעברו בביה"ס גיורא יוספטל במגדל העמק
הבנות בחינוך
הבנות בחינוך

"הגעתי לביה"ס גיורא יוספטל רק לפני שנה, בכיתה ה'. היו לי פערים מאוד גדולים בלימודים שבכלל לא עניינו אותי וגם מבחינה חברתית. צוות ביה"ס ניסה לעזור לי בכל דרך אפשרית, עד שהחלטתי לשתף פעולה ולהביא לשינוי משמעותי", מספרת לירון צרפתי, תלמידה בכיתה ו' בביה"ס.

לירון עברה תהליך מאוד משמעותי שהפך את מצבה ב-180 מעלות. "היום אני משתתפת בתכנית מצוינות במדעים ובמתמטיקה, אני חברה במועצת התלמידים שזו חוויה מאוד גדולה בשבילי ואני מרגישה שעשיתי שינוי ושטוב לי איתו", היא מוסיפה.

מאי אדרי, תלמידה בכיתה ו' בביה"ס היא אחת משלישייה, יש לה שני אחים שלומדים גם הם בביה"ס והיא הבת היחידה. "גם לי לא היה פשוט בלימודים, אבל החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולהשתתף במגוון פעילויות בביה"ס שתרמו לי משמעותית להצלחה", היא מספרת. מאי משתתפת בתכנית לשיפור הישגים בשפה ובמתמטיקה, "אני מאוד עקבית בתכנית ומקפידה להגיע בזמן ולכל השיעורים כיוון שגיליתי שזה עוזר לי ומקדם אותי", היא מוסיפה.

בנוסף, היא משתתפת בתכנית "פותחים עתיד", בוועדת ספורט ובוועדת איכות הסביבה. "בפורים התחפשתי לרינת מנהלת ביה"ס, אז הבנתי שזה מה שאני רוצה להיות, אני רוצה להיות מנהלת ואני רוצה להקנות לכולם את הידע שקיבלתי שעוזר לי להצליח", היא מוסיפה.

קים לוי, מספרת על עצמה: "לא התעניינתי בכלל בלימודים. מה שעניין אותי זה חברים". "ברגע שקים הפנימה שהיא חייבת לעשות שינוי בהתנהגות על מנת להצליח, היא התפנתה ללמידה. ברגע שההתנהגות השתפרה היא החלה לקטוף הישגים משמעותיים והיא פורחת", מספרת רינת שפטניצקי זמיר, מנהלת ביה"ס.

קים: "הצבתי לעצמי יעדים, כמו שרינת המנהלת מלמדת אותנו בשיעורים של אימון אישי. מאז הוצאתי 100 בכל מבדק והמשכתי לטפס בסולם ולהגיע למטרה שלי. אני חושבת שעברתי מסע משמעותי ומה שמוביל אותי זה הפתגם "אין דבר העומד בפני הרצון".

שי אדרי משתתפת בתכנית ה"טייסת", חברה במועצת התלמידים והיא מספרת על הצלחתה והתקדמותה: "הקושי שלי בלימודים נבע מחוסר ביטחון בעצמי. לא האמנתי שאני יכולה. כשנכנסתי לתכנית הטייסת אימצתי את המשפט: "לא מוותרים לכם ולא מוותרים עליכם". עברתי שינוי עצום במתמטיקה ובמקביל נכנסתי לקבוצת תגבור שעזרה לי מאוד".

הבנות בחינוך
מצוינות בחינוך. לירון, מאי, קים ושי (צילום רון עזר)

"היום שי מובילה בכל תחום שהיא נוגעת בו. היא כוריאוגרפית מצוינת, רוקדת ומופיעה בכל הטקסים בביה"ס ומצליחה במקביל גם בלימודים", מעידה שפטניצקי זמיר ומוסיפה: "שיעורי האימון האישי שמתקיימים אחת לשבוע בכל כיתה בביה"ס, מקנים לתלמידים כלים, מושגים ומודעות לעצמם ולחשיבות שבהצלחתם בלימודים ובחייהם האישיים. מרגש מאוד לשמוע את התלמידות מדברות בשפת האימון האישי וכמו כן לצפות בשיפור העצום בהישגיהם והכי חשוב במודעות העצמית שפיתחו שמסייעת להם להתמיד ולהצליח".

"כל הבנות עברו תהליך משמעותי בתחום החברתי והלימודי. מערכת החינוך פועלת בהתאם למדיניות ראש העיר אלי ברדה האומרת שאנו מאמינים בכל ילד ונלחמים על כל ילד ומאמינים ביכולתנו לקדם אותו. ביה"ס מצליח לקדם את התלמיד בהתאם לחוזקות שלו תוך חווית הצלחה, שיפור הדימוי העצמי, הביטחון האישי והאמונה ביכולתו להגשים כל חלום שירצה", אומרת ראש מינהל החינוך, אתי שושני שפרלינג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות