fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרצח במגדל העמק: הוגש כתב אישום נגד רוצחו של שמשון תשובה

סכין אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פאתרמדיה

פרקליטות מחוז הצפון הגישה לפני זמן קצר באמצעות עו"ד אורית קורין לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד אברהם יצחק מלכה, בן 54 תושב מגדל העמק, בגין ביצוע עבירות של רצח, שוד בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט. כמו כן הוגש לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד בנימין יהודה גולדשטיין בן 36 המייחס לו עבירה של סיוע לאחר מעשה.

על פי עובדות כתב האישום בין הנאשם לבין המנוח -שמשון תשובה ז"ל בן 62 קיימת היכרות מוקדמת ובמסגרתה שהה המנוח בדירת הנאשם שבמגדל העמק. בחודש ינואר במהלך שעות הערב, עקב ויכוח הקשור לעניין כספי בין המנוח לבנימין , הוציא המנוח חבילת שטרות כסף מכיסו והראה אותה לבנימין ולנאשם , זאת על מנת לתקף טענתו כי אין לו בעיה כלכלית כלשהיא. בהמשך הערב עזב בנימין את הדירה והמנוח נשאר ללון בדירת הנאשם.

בהמשך, באישון הלילה החליט הנאשם לרצוח את המנוח ולשדוד את כספו וכרטיסי האשראי שלו . לצורך כך נטל סכין שהיתה מוטלת בדירה ודקר את המנוח מספר דקירות בגופו, אחת מהן בצווארו, וחנק אותו עד אשר המנוח אבד את הכרתו. הנאשם הרים את המנוח חסר ההכרה והניחו על המיטה כאשר הוא מותירו פצוע ומדמם, בהמשך נטל הנאשם את כספו של המנוח וכן, מאוחר יותר, את כרטיסי האשראי שלו.

בשעות הבוקר, הנאשם סיפר לבנימין את אשר התרחש, והורה לו כי באם ייחקר על ידי המשטרה שימסור שהמנוח הוא שתקף את הנאשם וכי הנאשם המיתו מתוך הגנה עצמית.בנימין אשר ידע כי הנאשם בצע עבירת פשע , בעת חקירתו במשטרה, מסר גרסה השקרית, זאת בכוונה לסייע לנאשם להימלט מעונשו . הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות