fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העולים והדתיים הצהירו על תמיכה בברדה לראשות מגדל העמק

מ"מ ראש העירייה סרגי אוקלנדר, יו"ר סיעת ישראל ביתנו וסגן ראש העירייה נחום אסולין, יו"ר סיעת ש"ס, הצהירו על תמיכה בראש העיר אלי ברדה, המתמודד לראשות העיר לקדנציה רביעית
נחום אסולין, אלי ברדה וסרגי אוקלנדר
משתפים פעולה. נחום אסולין, אלי ברדה וסרגי אוקלנדר (צילום: רון עזר)
נחום אסולין, אלי ברדה וסרגי אוקלנדר
משתפים פעולה. נחום אסולין, אלי ברדה וסרגי אוקלנדר (צילום: רון עזר)

"הצהרת התמיכה  של סרגי אוקלנדר ונחום אסולין בראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה יוצרת גוש מנצח בין עשרה מנדטים מתוך חמש עשרה המנדטים במועצת העיר, ועם סיעות המייצגות אוכלוסיות גדולות הידועות באחוז הצבעה גבוה בבחירות. המהלך סולל את דרכו של ברדה לכהונה נוספת כראש עיריית מגדל העמק.

אוקלנדר: "ראש העיר הוביל את העיר להישגים ולתנופת פיתוח. הרשות מתנהלת באיזון תקציבי כבר שבע שנים ברציפות וזכתה בפרס החינוך הארצי היישובי ובפרס הניהול הכספי התקין פעמיים ברציפות.

אסולין: "כמי שעובד מקרוב איתו ורואה את השקעתו ודאגתו לציבור בכלל ולציבור הדתי בפרט, אני מלא התפעלות על המרץ והמסירות כאילו מדובר בתחילת הקדנציה הראשונה שלו. לראש העיר יש כבוד למסורת היהודית, לתורת ישראל ולרבנים כמו גם לכלל הציבור הדתי והוא ראוי לתמיכתנו. בתחום ההנדסה, עליו אני מופקד, הצליח ראש העיר להרחיב את שטחה המוניציפלי של העיר, לקדם תוכנית לבניית כחמשת אלפים יחידות דיור והכנת תוכנית מתאר לעיר. בנוסף לכך פרויקטים כמו השוק העירוני, פארק הראשונים, פארק רבין, בניין העירייה ועוד רבים אחרים ייצאו לדרך. פרויקטים אלו מבטחים את המשך תנופת הפיתוח וההצלחה של העיר בשנים הבאות. אני בטוח בניצחונו ומאחל לו ולנו המשך הצלחה בפיתוח העיר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות