fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היכונו לאליפות הצפון בקט רגל שתתקיים בעפולה

את האליפות מארגן כפרי אזולאי והיא תתקיים לזכר אביו, יוסי (איבר) אזולאי ז"ל, כאליפות תתקיים בחסות עיתון ידיעות הגליל. כפרי אזולאי מקווה להפוך אותה למסורת רבת שנים

אליפות הצפון הקט רגל תתקיים בפארק העירוני בעפולה בקיץ הקרוב. התאריך הסופי עדיין לא נקבע. יוזם האירוע הוא הכדורגלן כפרי אזולאי, שמארגן את הטורניר לזכרו של אביו, יוסי (איבר) אזולאי, שהלך לעולמו לפני כחצי שנה, לאחר מאבק במחלה קשה.

הנבחרות השונות נמצאות בשלבי הקמה יוטלו בהן חלק שחקנים פעילים. הנבחרת יגיעו מעפולה, בית שאן, מגדל העמק, נצרת עלית, נצרת, טבריה, איכסאל, חצור, קריית שמונה וממקומות נוספים. האליפות תהיה בסימן של דו קיום וייקחו בה חלק קבוצות מהמגזרים השונים, יהודים וערבים כאחד.

לזכרו. יוסי אזולאי ז"ל (צילום עצמי)

כפרי אזולאי: ״לפני שנים רבות עלה במחשבתי הרעיון של הקמת אליפות קט רגל לערים. טורניר בו כל עיר תשלח את שחקני הקט רגל הטובים ביותר שלה לטורניר בו תוכתר העיר הטובה ביותר בקט רגל באזור הצפון. בחודש דצמבר של שנת 2015 נפרדנו מאבי יוסי אזולאי (איבר) ז"ל כשהוא בן 65 בלבד.

כפרי אזולאי, שרותם גורמים שונים להצלחת האירוע, שהוא מקווה כי יהפוך למסורת, אומר: "עוד מינקות אבא שלי ליווה אותנו (אותי ואת אחי עמי אזולאי) לכל מגרש ומגרש בארץ, ליווי שנמשך ללא תנאים ופשרות עד יומו האחרון. חווינו חוויות מרתקות ורגעים בלתי נשכחים במחיצתו כמעט בכל הליגות האפשריות, מליגת העל ומטה. אפילו בשכונה, בזמן הפגרות שבין העונות, הוא היה מגיע וצופה בנו במשחקי הקט רגל והכדורגל השונים. היום, אני מתחיל לקדם את הרעיון של אליפות הקט רגל לערים של אזור הצפון, אליפות לזכרו ושתיקרא על שמו״.

אזולאי מסכם: ״אם גם אתם רוצים להיות שותפים לפרויקט מיוחד זה בכל דרך, הן כשחקנים, מארגני קבוצות או סתם כדי לתרום מכישוריכם השונים, אתם מוזמנים בשמחה. לפרטים: כפרי, 0528226222.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות