fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדבורים עקצו, האשה הייתה בסכנת חיים, העירייה הושיעה

עיריית מגדל העמק נחלצה לעזרתה של תושבת העיר, אלרגית לדבורים שנעקצה על ידם
שפרה אגרונוב בבית החולים (צילום: עצמי)
שפרה אגרונוב בבית החולים (צילום: עצמי)
שפרה אגרונוב בבית החולים  (צילום: עצמי)
שפרה אגרונוב בבית החולים (צילום: עצמי)

שפרה אגרונוב ממגדל העמק, לא תשכח כל כך מהר את יום שישי שעבר. האשה, המתגוררת במגדל העמק כבר 30 שנה והיא אלרגית לדבורים, נעקצה על ידי דבורים שהתנחלו בדירה בה היא מתגוררת עם אמא. אגרונוב הובהלה לבית חולים העמק בעפולה, שם טופלה לאחר אשפוז בן יום.

"היום אני פוחדת כי אני בסכנת חיים של ממש", היא אומרת ומסבירה: "אם יעקצו אותי שוב אני עלולה למות". זו הסיבה שהיא מסתובבת עם מזרק צמוד, בו תיאלץ להשתמש במקרה של עקיצה נוספת, שתסכן את חייה.

בצר לה, פנתה האשה לחברת עמיגור וביקשה כי יגיעו לטפל בכוורת, אך לטענתה נענתה בדחיות שונות ומשונות. "לדעתי הם בעלי הדירה והם אחראים לכוורת דבורים מעל לחלון, חבל שהם לא נרתמו ועזרו לי", היא אומרת.

שפרה אגרונוב פנתה לעזרתו של חבר מועצת העיר מגדל העמק, דורון אלחרר, שאחראי על אגף שפ"א. אלחרר דאג לשגר למקום את עובד מחלקת התברואה, יהודה בן עמרם שמייד טיפל בבעיה, הדביר את המקום וגרם לה לנשום לרווחה. "כל הכבוד לעירייה, דורון ויהודה הם צדיקים אמיתיים", היא אומרת.

אגרונוב שיבחה את מדיניותו של ראש העיר, אלי ברדה, שהנחה את עובדי האגפים השונים בעירייה, לפעול למען התושבים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות