fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האח הגדול: עוד מצלמות אבטחה הותקנו ברחבי מגדל העמק

שנה בדיוק לאחר רצח הנערה שלי דדון, שפוענח בין היתר הודות למצלמות הפזורות ברחבי העיר, החליט ראש העיר אלי ברדה, להרחיב את המערך גם בכניסה הצפונית לעיר ובאזור התעשייה רמת גבריאל
מצלמות אבטחה במעלות
מצלמות אבטחה
מצלמות אבטחה במעלות
מצלמות אבטחה במעלות (צילום: דוברות עיריית מעלות תרשיחא)

כחלק משמירה על ביטחונם האישי של התושבים, למען רווחתם וכמו כן למניעת ונדליזם ואלימות, התקינה עיריית מגדל העמק בשיתוף פרויקט "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון הפנים מצלמות באזורים שונים במגדל העמק. הפרויקט החל לפני שנתיים כאשר הוצבו מצלמות בפארק הראשונים (בעקבות הרחבת הפארק יוצבו בעתיד הקרוב מצלמות נוספות), בפארק רבין וכן בחלק מהכניסות לעיר.

שלי דדון (צילום: עצמי)
שלי דדון (צילום: עצמי)

המצלמות משדרות למוקד העירוני שהפך ל"מוקד רואה" בעל שליטה, בקרה וצפייה על אזורים ציבוריים במטרה לתת מענה לתושבי העיר. בנוסף תחנת משטרת מגדל העמק והשיטור העירוני מחוברים גם הם על מנת לתת מענה מקיף של 24 שעות, 7 ימים בשבוע.

עד כה הושקעו בפרויקט כמיליון שקלים ובעתיד הקרוב יוצבו מצלמות גם "בנוף העמק" מתוך כוונה לרשת את כל היציאות והכניסות לעיר במצלמות. "הפרויקט נועד לשפר את איכות החיים, ביטחונם האישי ורכושם של התושבים במרחב הציבורי שכן התקנת המצלמות נועדה למנוע גנבות, ונדליזם ואלימות", סיפרה מנהלת "עיר ללא אלימות" בעיר, שירלי אלקובי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות