fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברדה מבקש חוות דעת מתושבים בנושא נמל תעופה בעמק

בעקבות התנגדות תושבי העמק להקמת נמל תעופה בינלאומי ברמת דוד. ברדה קבע אחרי החגים ישיבת עבודה בנושא עם שר התחבורה ישראל כץ
מטוס אילוסטרציה
כל הטיסות מלאות | צילום: פנתרמידה
מטוס אילוסטרציה
אילוסטרציה: פנתרמידה

ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, פנה לתושבי עירו ולתושבי העמק וביקש לשמוע את חוות דעתם בנושא הקמת נמל תעופה בינלאומי ברמת דוד. בעקבות ההתנגדות שקמה ביישובי העמק, נפגש ברדה עם שר התחבורה ישראל כץ, והשניים קבעו ישיבת עבודה בנושא אחרי חגים. ״דעתכם חשובה לי״, אומר ברדה המשמש כיושב ראש מועצת הרשות לפיתוח הגליל.

המתמודדת לראשות עיריית מגדל העמק בבחירות האחרונות, עופרה פינקלשטיין בוסקילה, מתנועת יש עתיד: ״אני מתנגדת כי זו תהיה פגיעה באיכות חיי תושבי העמק, איכשהו נולדנו אל תוך מציאות קיימת עם בסיס רמת דוד מתחת לאף. מתעוררים בכל בוקר עם האזעקות ורעש המטוסים. לעבור לחיים עם טיסות אזרחיות זו פגיעה קשה באיכות החיים שלנו. הרעש הבלתי נסבל, ענף החקלאות יפגע מכך, פגיעה באיכות הסביבה, העמק ברובו מהווה ריאה ירוקה שכל כך חבל להפר את האיזון הקיים״.

חבר מועצת העיר מגדל העמק, יקי בן חיים, אומר: ״אני מבין את היתרונות בפיתוח האזור, יחד עם זאת יהיה כאן רעש נוראי, העמק הוא מקום שקט הידוע באיכות החיים שלו. שדה תעופה בינלאומי יפגע בריאות הירוקות של העמק, יסללו כבישים חדשים על השדות הירוקים הקיימים, הרעש וההמולה יחדרו לאחד המקומות השקטים והשלווים בארץ ולא לשם כך אנשים בנו את ביתם בעמק״.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות