fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברדה: "ביטול פרויקט הרכבת לעמק הוא קבורת החלום"

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה מצטרף למחאה נגד הקיצוץ וביטול פרויקט הרכבת לעמקים. "איך מישהו חושב שניתן להפסיק לבנות גשר שחציו כבר מונח?" שואל ברדה
רכבת אילוסטרציה
רכבת אילוסטרציה

ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, המשמש גם כיו"ר מועצת הרשות לפיתוח הגליל, פנה במברקים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשר התחבורה ישראל כץ, לשר האוצר יאיר לפיד ולשר הכלכלה נפתלי בנט, בבקשה לא לבטל או לעכב את השלמת הנחת המסילה של "רכבת העמק".

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה
התחייבנו לציבור. ברדה (צילום: יח"צ)

לדברי ברדה, ביטול הפרויקט הוא קבורת החלום לקדם ולעודד את אכלוס הפריפריה ופיתוחה. הוא ציין כי תושבי האזור משוועים כבר שנים לפתיחת קו הרכבת לבית שאן דרך מגדל העמק ועפולה. לדבריו, כל היישובים שיווקו עצמם לתעשיינים ולתושבים חדשים בזכות הנחת מסילת הברזל החדשה. אזורי תעשייה באזור מתבססים על קו הרכבת החדש, שיסייע ליזמים לקבל החלטה לעבור לאזור.

כך למשל, אזור התעשייה "שגיא 2000", שנבנה בסמוך למסילת הברזל, שיווק עצמו במשך שנים על בסיס הבטחה, כי בסמוך אליו תהיה תחנת רכבת. גם תוכנית לבניית 4500 יחידות דיור במגדל העמק כמו גם המתיישבים החדשים, שרכשו בתים ביישובי הסביבה, התבססו על כך שהמסילה תעבור בסמוך.

ברדה טוען כי הפסקת הנחת המסילה תביא בסופו של דבר להריסת התשתית שכבר הונחה. "איך מישהו חושב שניתן להפסיק לבנות גשר שחציו כבר מונח?" שואל ברדה.

אל ראש עיריית מגדל העמק מצטרפים כל ראשי הרשויות בסביבה בתמיכה בשר כ"ץ שהכריז מאבק על הקיצוצים הכבדים במשרדו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות