fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי ברדה: מייחסים למגדל העמק את כל העבירות הפליליות

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה דורש לשנות את שם תחנת המשטרה בעיר. הרקע לדברים: מעצרם של 37 בני נוער על שימוש וסחר בסמים. "יוחסה למגדל העמק כשל העצורים, בפועל הם תושבי ישובי הסביבה", הסביר
ראש העיר אלי ברדה (צילום: רון עזר)
ראש העיר אלי ברדה (צילום: רון עזר)
אלי ברדה
נזק תדמיתי. אלי ברדה (צילום: רון עזר)

תחנת משטרת מגדל העמק, עצרה השבוע עשרות צעירים החשודים בסחר בסמים. התחנה מרחבית  אחראית על אזור שדה יעקב, רמת ישי , זרזיר, כעבייה, מנשייה זבדה וכל קיבוצי ומושבי המועצה האזורית עמק יזרעאל, אלא שבעקבות הפרסום סברו רבים כי הצעירים הם בני מגדל העמק.

כאשר משטרת מגדל העמק מבצעת פעילות שחל עליה איסור פרסום, בעיקר עם בני נוער וקטינים במוסדות חינוך, מתפרסמת הידיעה בשם משטרת מגדל העמק ללא פירוט היישוב או המוסד דבר שגורם באופן טבעי לשייך את האירוע לעיר. כבר בפברואר 2010 במהלך ביקור השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' במגדל העמק העלה ברדה את נושא שינוי שמה של תחנת מגדל העמק וחזר על בקשה זו במאי 2011. מלשכת השר השיבו כי הפנייה הועברה לבדיקת הגורמים המקצועיים.

יועץ התקשורת של עיריית מגדל העמק, מנשה מלכין: "המותג שנקרא מגדל העמק 'חוטף' כבר שנים ומשלם מחיר תקשורתי ותדמיתי כבד על פשעים של אחרים. כל זאת רק בשל שמה של תחנת המשטרה, מדובר בשערורייה! לא ייתכן שסיפור בו נעצרו עשרות נערים בשל חשד למעורבות בסחר בסמים שאין קשר בינם למגדל העמק ידבק לנוער מהאיכותי והערכי שיש בארץ כל זאת הודות להשקעה האדירה בחינוך של הרשות והעומד בראשה.

"היחסים שלנו עם המשטרה מאוד טובים, הקמנו יחד עם המשרד לביטחון הפנים את יחידת השיטור העירוני שמורכבת משוטרים ופקחים שעובדים בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל, כמו כן מקיימים ועדות אכיפה, אירועים ופעילויות משותפות. הפעילויות של התחנה ראויות לשבח שכן התחנה פועלת בצורה יוצאת מן הכלל וזכתה בשנה האחרונה בשבחים ופרסים על פעילותה. עם זאת כיוון שהתחנה נקראת 'תחנת משטרת מגדל העמק' משייכים את הפעילויות המוצלחות של התחנה לעיר מגדל העמק על לא עוול בכפה.

"מדובר בפגיעה תדמיתית משמעותית הקושרת את שמם של תושבי העיר ושמה הטוב של העיר למקרים ופרשיות שאין להם כל קשר אליהם מלבד מיקום תחנת המשטרה", אמר ברדה והוסיף: "מפאת הפגיעה התדמיתית בעיר מגדל העמק המתרחשת לאורך שנים, אני קורא לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', לפעול לשינוי שמה של התחנה לשם כללי ומרחבי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות