fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור פלבניק מציג: מהפועל מגדל העמק לברזיל

הכדורסלן ששיחק בעונה החולפת בהפועל מגדל העמק ואומץ על ידי אבי מורד מקיבוץ גניגר, נסע לבקר את הסבתא בברזיל, התאמן להנאתו, הרשים וקיבל חוזה בסאו פאולו
אור פלבניק ואבי מורד (צילום עצמי)
אור פלבניק ואבי מורד (צילום עצמי)
אור פלבניק ואבי מורד (צילום עצמי)
אור פלבניק ואבי מורד (צילום עצמי)

הכדורסלן אור פלבניק, ששיחק בעונה החולפת בהפועל מגדל העמק מהליגה הלאומית, חתם לאחרונה בקבוצת הצמרת הברזילאית Esporto clubo pinhares וישחק בעונה הקרובה בליגה הברזילאית.

למעשה, פלבניק, שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 בעבר, הגיע במקרה לקבוצה הברזילאית. הוא לא תכנן קריירה מעבר לים, אלא טס לסאו פאולו לחופשה, כדי לבקר את סבתו המתגוררת שם, ועל הדרך התחיל להתאמן בקבוצה המקומית, רק בשביל לשמור על כושר.

בקבוצה הברזילאית מאוד התלהבו מיכולתו של השחקן, המחזיק באזרחות ברזילאית, ומיהרו להציע לו חוזה. פלבניק החליט ללכת על זה וכעת הוא בברזיל.

פלבניק, סנטר בן 23, המתנשא לגובה 2:02 מ׳, שיחק במכבי חדרה, קריית טבעון, משמר העמק, כפר סבא ובקבוצות נוספות הליגה השנייה, זכה בעבר באליפות ליגת העל לתיכונים במדי בית הספר הריאלי חיפה.

בתקופת הלימודים התגורר השחקן, תושב מי עמי במקור, בעמק ואומץ על ידי אבי מורד מקיבוץ גניגר, שתורם רבות לקהילה בעמק ומעורה בחברה הקיבוצית וגם העירונית.

אבי מורד: ״הוא למד בבית הספר בנהלל והתגורר בקיבוץ. ואני ואשתי היינו המשפחה המאמצת שלו. יש לו הורים ואנחנו ההורים השניים שלו. הקפדנו לבוא לראות אותו משחק בכל קבוצה בה שיחק. הוא ילד טוב עם המון רצון להצליח. אין לי ספק שהוא יגיע רחוק״.

– היום כשהוא בברזיל אתם עדיין שומרים על קשר?

״בוודאי, אין פה שאלה. אנחנו מדברים כמעט כל יום בווטסאפ ובסקייפ, אנחנו מחזיקים לו אצבעות מרחוק״.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות