fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: 3,708 פניות תושבים לשי"ל בשנה החולפת

תחנת שרות ייעוץ לאזרח טיפלה בנושאים שונים כגון סיוע משפטי, ביטוח לאומי, יחסי עבודה, צרכנות ועוד.
52 רשויות | ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)
פנה לשרה. ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)

דו"ח סיכום לשנת 2015 של מרכז שי"ל בארץ הועבר לראש העיר אלי ברדה בצירוף מכתב תודה על שהפך את המרכז למקום פעיל שמסייע לתושבי העיר במגוון תחומים.

על פי הדו"ח בשנה החולפת הוגשו 3,708 פניות סיוע ועזרה ובראשם 602 בקשות לסיוע משפטי, 499 פניות בנושא ביטוח לאומי (סיוע במילוי טפסים, ניסוח מכתבים ועוד), 344 בנושא צרכנות (לדוגמא שירות לקוחות לקוי של חברות, מוצרים באיכות לקויה ועוד), 156 בנושאי יחסי עבודה (פיצויים, תשלום על חופשות ועוד), 182 בנושאי דיור ועוד.

אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)
אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)

תחנת שי"ל פועלת באגף הקליטה בהובלת יאנה בן שמעון לאורך 17 שעות בשבוע במסגרתם זכאים תושבי העיר לקבל ייעוץ בנושאי מיצוי זכויות ופעם בשבוע גם מעורך דין מתנדב.

בן שמעון: "האוכלוסייה שמגיעה לקבל שירותי ייעוץ היא מגוונת וכוללת עולים אשר מתקשים בשפה, אזרחים ותיקים שאינם מתמצאים בחוקים, תושבים שמתקשים בניסוח מכתבים ועוד".

ראש העיר אלי ברדה ומ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר ציינו את היקף השירות הרחב הניתן לתושבים ואמרו: "אוזן קשבת, עצה טובה, והטיפול בפניות התושבים, הניבו הצלחות שחיממו את הלב והקלו על התושבים".

תחנת הייעוץ פועלת בימים א'- ה' בין השעות 8.00-12.00 וביום א' גם בין 16.00-18.00 באגף הקליטה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות