fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: תקציב העירייה לשנת 2017 אושר

הבעת אמון מרשימה בראש העיר אלי ברדה לאחר שכל חברי מועצת העיר אישרו פה אחד את תקציב העירייה לשנת 2017 בסך 186 מיליון שקלים
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)

185,918,000 זהו התקציב המדויק של עיריית מגדל העמק לשנת 2017 המשקף גידול בסך 7.3 מיליון שקלים בהשוואה לשנת 2016. הצעת התקציב שהוגשה על ידי ראש העיר אושרה בישיבת המועצה האחרונה פה אחד. תקציב הרשות גדל משנה לשנה נתון המלמד על מגמת הצמיחה הרצופה בכל תחומי החיים.

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)

שנת 2017 הוכרזה "כשנת איכות הסביבה ואיכות החיים" והדבר יתבטא בתוספת אמצעים ומשאבים לאגף חזות העיר כולל פיתוח פארקים, גינות ומתקנים. על פי התקציב, מערכת החינוך תמשיך לעמוד בראש סדר העדיפויות ויבוצעו השקעות בתכניות חינוכיות לצד מתן שירותים חברתיים והעצמת אוכלוסיות מוחלשות וכן המשך עידוד העלייה, הקליטה וההתיישבות במגדל העמק.
מנחם עוז, גזבר העירייה, הציג את עיקרי התקציב שאושר קודם לכן בוועדת הכספים ומנה את היעדים והאתגרים שהתקציב נותן להם מענה בהתאם למדיניות ראש העיר ומועצת העיר "הגידול באוכלוסיה מביא לגידול מסוים בהכנסות אך לא פחות מכך גם בהוצאות לאספקת השירותים לאזורי האכלוס החדשים וזה יהווה אתגר תקציבי". שלום זוזוט, מנכ"ל העירייה, שהוביל את דיוני התקציב יחד עם הגזבר אמר: "ניהול תקציב בסדר גודל כזה הוא אתגר גדול במיוחד ומטרתו לתת מענה לסדר העדיפות של ראש העיר והנהלת העיר".
ראש העיר אלי ברדה: "תקציב 2017 מעמיד בראש סדר העדיפויות את התושבים ומבטא את הצרכים של תושבי העיר ואת השקעות הרשות בתחומי חזות העיר, החינוך, הפיתוח והמשך תכניות הפיתוח והבנייה וגידול האוכלוסייה". בנוגע לתקציבי פיתוח ותב"רים הדגיש ברדה: "הרשות מקדמת תכניות פיתוח ופרויקטים בהיקף חסר תקדים של 182 מיליון שקלים מעבר לתקציב השוטף שאושר במועצת העיר. חבריי מועצת העיר הם צוות מנצח ושותפים כל הצלחות הרשות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות