fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: חמישה זוגות תאומים עולים לכיתה א'

בין כל תלמידי כיתות א' שיגיעו היום לבית הספר "נופים" במגדל העמק, יהיו גם לא פחות מחמישה זוגות תאומים שהפכו להוריהם שלהם את היום למאושר כפליים
מיטב ומילן טסמה
מיטב ומילן טסמה

אין הורה שלא מתרגש כאשר אחד מילדיו מגיע לכיתה א'. כך לבטח יקרה היום גם למאות הורים במגדל העמק, שילוו את ילדיהם לראשונה לבית הספר, אך בין כל ההורים הנרגשים יש לא פחות מחמישה זוגות הורים שעבורם מדובר בהתרגשות כפולה ומכופלת. שריי ואלי עמר, טל ואושרת תבור, משה והילה תמיר, זהבית וראובן טסמה ובני ויפה אבשלומוב הם הורים לחמישה זוגות תאומים שכולם עולים השנה לכיתה א' בבית הספר "נופים" במגדל העמק.

ליהי ועדן תמיר
ליהי ועדן תמיר

עבור ההורים השבוע האחרון היה מאוד מרגש ככל שהיום הראשון של ילדיהם בבית הספר הלך והתקרב. "זהו יום מרגש מאוד שכן מדובר בילדות הגדולות שלנו" אמר השבוע אלי עמר אביהן של ליאן וליהם.

ליאן וליהם עמר
ליאן וליהם עמר

כך גם נשמעה יפה אבשלומוב שאף היא שולחת לראשונה את ילדיה הגדולים לבית הספר: "אנחנו מאוד מתרגשים. נהוראי ונויה עדיין לא מעכלים לגמרי לקראת מה הם הולכים, אבל אני בטוחה שהם ישתלבו מהר עם החברים החדשים".

נהוראי ונויה אבשלומוב
נהוראי ונויה אבשלומוב

הילה תמיר תשלח את התאומות הקטנות שלה לראשונה לבית הספר: "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת המעמד ומצפים מליהי ועדן ללמוד ולהצטיין כמו האח הבוגר שלהן אלחי".

מיטב ומילן טסמה
מיטב ומילן טסמה

זהבית טסמה תשלח את התאומות מיטב ומילן וסיפרה שהיא "פשוט רועדת מהתרגשות לקראת היום הראשון" ואילו עבור אושרת תבור מדובר ביום מרגש ביותר שכן היא בעצמה מורה בכיתה א' בבית הספר "מרחבים" בכפר יהושע וגם אצלה בכיתה ילמדו השנה תאומים: "אני גם מתרגשת כאמא לתאומים שעולים לכיתה א' וגם כמורה שתלמד תאומים בכיתתה".

פלג ויגל תבור
פלג ויגל תבור (צילומים דוברות עיריית מגדל העמק)

יש לציין כי לא רק ההורים והתאומים מתרגשים אלא גם בבית הספר שם לא זוכרים מקרה של חמישה זוגות תאומים שעולים כולם יחד לכיתה א' באותה שנה אך עם זאת המורות של התלמידים החדשים והדומים לא יתקלו בקושי לזהות שכן זוגות התאומים לא ילמדו באותה כיתה כפי שנהוג ומומלץ במקרים כאלה. מנהלת בית הספר לילי נודל אמרה: "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת קבלת כיתות א' ועל אחת כמה וכמה בקבלת חמישה זוגות תאומים שזהו תקדים מבורך בבית הספר. מאחלת הצלחה לכל הילדים ושנת לימודים פוריה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות