fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: חבר המועצה דורון אלחרר חוזר לקואליציה

לאחר שהצביע בעד אישור התקציב לשנת 2017 נענה אלחרר, יו"ר סיעת "למען אחיי", להזמנת ראש העיר לחזור לקואליציה.
דורון אלחרר (צילום עצמי)
דורון אלחרר (צילום עצמי)

לאחר שפרש לאופוזיציה לפני כחמישה חודשים, עושה בימים אלה חבר מועצת העיר מטעם סיעת "למען אחיי" דורון אלחרר, את דרכו חזרה לקואליציה. חזרתו של אלחרר התאפשרה בעקבותיהם הצבעתו בישיבת המועצה האחרונה בעד אישור התקציב של הרשות לשנת 2017. לאחר הישיבה קרא לו ראש העיר ברדה לשוב למקומו הטבעי בשורות הקואליציה ולקריאה הצטרף גם סגן ראש העיר הוותיק נחום אסולין. בעקבות הקריאה נפגשו ראש העיר ואלחרר לשיחה על הנושאים הקרובים לליבו של אלחרר ולא פחות לליבו של ראש העיר.

דורון אלחרר (צילום עצמי)
דורון אלחרר (צילום עצמי)

אלחרר אמר השבוע על החלטתו לשוב: "עזבתי את הקואליציה לאחר שהתכנית שבניתי לאגף שפ"ע לא עבדה כפי שציפיתי והסיבות לכך רבות. הצבעתי בעד התקציב לאחר שהבנתי וראיתי שהתקציב מכוון לנושא חזות העיר ואיכות הסביבה וראש העיר אפילו הצהיר על כך בפתיחת הישיבה כי השנה יינתן דגש מיוחד לנושא. כפי שדאגתי לבוחריי ולתושבי העיר מהאופוזיציה על אחת כמה וכמה אמשיך לעשות למענם מהקואליציה".
ראש העיר אלי ברדה, שנחשב לחבר אישי של אלחרר, אמר: "אלחרר הוא נציג ציבור ושכונות אותנטי שאומר ועושה למען כלל הציבור וחשוב שיהיה חלק מהעשייה ומההצלחות של העיר היום ובעתיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות