fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק זוכרת את בניה

טקסי זיכרון לחללי מערכות ישראל, נפגעי פעולות האיבה ואסון הכרמל ה,קיימו במגדל העמק בסימן "הנני כאן". נציגי המשפחות השכולות הצדיעו והדליקו משואות לזכר בניהם שנפלו
טקס יום הזיכרון במגדל העמק
טקס יום הזיכרון במגדל העמק

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, נפגעי פעולות האיבה ואסון הכרמל, מצוין בטקסים רשמיים ברחבי העיר מגדל העמק, שאיבדה 64 מבניה ובנותיה. אמש נפתחו אירועי הזיכרון באמפיתיאטרון שם נשא ראש העיר אלי ברדה נאום בפניי תושבי העיר ונציגי המשפחות השכולות שלכאב השכול שלהם נוספה השנה משפחה נוספת, משפחת פסח, שבנה יקירה מיכאל, שירת בטייסת תחזוקה בבסיס חיל האוויר במצפה רמון ונפטר במהלך פעילות חברתית במסגרת צבאי. בן 20 היה במותו/ את תפילת הקדיש בטקס קרא אביו, גבי פסח.

טקס יום הזיכרון במגדל העמק
טקס יום הזיכרון במגדל העמק  צילום: פרטי

את דבר המשפחות השכולות הביאה איריס מלכה-שדה, אחות שכולה לרונן מלכה ז״ל. את המשואות הדליקו על רקע הצגת תמונות הנופלים שלושה, בני העיר, סגן רעות אוחנה מצטיינת מח"ט הנח"ל אשתקד, סרן ברקן דהן מצטיינת אלוף פיקוד מרכז אשתקד וסרן נדב יפרח לוחם גולני, שנפצע בפיגוע לפני כחודשיים כאשר ביקש להסיר עם חבריו דגל שתלו מחבלים על גדר הגבול בעזה.

בטקס הופיעו תומר בן חיים, בת משפחתו של החלל יצחק לוגסי ז"ל, ששרה את השיר "מיליון כוכבים" של עמית פרקש, שכתבה את השיר לזכרו של אחיה תום שנפל במלחמת לבנון השנייה והחייל יאיר פדידה שישיר את השיר "שיר מזמור". בתום הטקס  התקיים בבית "יד לבנים" לערב שירה לזכרם של הנופלים עם הזמרת ורדינה כהן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות