fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: אושרו התקציבים לקבוצות הכדורגל והכדורסל

מועצת העיר מגדל העמק אישרה העברת תקציב בסך 1.3 מיליון שקלים לקבוצות הכדורגל ו-1.4 מיליון שקלים לקבוצת הכדורסל המאוחדת עם עמק יזרעאל
מחזיק תיק הספורט יוסי פורטל
וסי פורטל

חברי מועצת העיר של עיריית מגדל העמק אישרו את העברת התקציבים לקבוצות הספורט הייצוגיות של מגדל העמק לשנת 2018. על פי האישור התמיכה של הרשות המקומית בקבוצת הכדורגל המשחקת בליגה א' תעמוד השנה על 1.3 מיליון שקלים כולל מחלקת הנוער, 100 אלף תרומת התעשייה למען הקהילה, 150 אלף שקלים מההתאחדות לכדורגל והטוטו ובסך הכל תקציב כולל של כ1.5 מיליון שקלים למועדון הכדורגל.

מחזיק תיק הספורט יוסי פורטל
מחזיק תיק הספורט יוסי פורטל

לקבוצת הכדורסל המאוחדת יועבר בשנה הבאה סכום של 850 אלף שקלים (כולל קבוצת הנוער) כאשר המועצה האזורית עמק יזרעאל מעבירה סכום נוסף של 550 אלף שקלים בהתאם להסכם האיחוד בין הקבוצות.

העברת התקציבים אושרה לאחר שנמצא כי הבקשות הוגשו לפי קריטריונים של נוהל התמיכות של משרד הפנים. בישיבת המועצה האחרונה אישרו חברי המועצה את התקציב לקבוצות הספורט הייצוגיות לשנה הנוכחית.

חשוב לציין כי הרשות המקומית נושאת בעלות ההוצאות השוטפות של אולם הכדורסל ב"יערת העמק" ושל מגרש הכדורגל העירוני.

מחזיק תיק הספורט, יוסי פורטל אמר: "חשוב להדגיש כי קבוצות הספורט שלנו מתנהלות באופן מקצועי עם ניהול תקין והרשות מעבירה באופן שוטף ורצוף את התקציב וזה לא מובן מאליו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות