fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע תנים

במבצע מורכב נתפסו שני תנים, שבמשך תקופה ארוכה הטרידו את מנוחת התושבים במשך שבועות ארוכים בנצרת עילית
התנים שנפסו
התנים שנפסו

במשך תקופה ארוכה התלוננו תושבים ברחוב סחלב בנצרת עילית כי תנים משוטטים פוגעים באיכות החיים שלהם ומטילים מורא עליהם. "הם נכנסים לחצרות, הילדים חוששים להסתובב בחוץ, הם גורמים נזקים", התלוננו התושבים.

בכל פעם שהתושבים התקשרו למוקד העירוני, הוזעקו לשטח עובדי הוטריניריה, אלא שברגע שהגיעו לשכונה כבר לא היה זכר לתנין, שנעלמו כאילו בלעה אותם האדמה. המשחקים בין התנים לעובדים נשמכו שבועות רבים, עד לשבוע האחרון.

התנים שנפסו
התנים שנפסו

הוטרינר העירוני ד"ר עיסאם בריק, יחד עם הצוות, לא הרפו והציבו מלכודת מיוחדת בחצרות הבתים, על מנת ללכוד את האורחים הלא רצויים. המלכודת אכן סיפקה את הסחורה וביחד עם רשות הטבע, נתפסו השבוע שני תנים, אשר שוחררו בשטחים ירוקים הרחק משכונות מגורים

"תנים ושועלים הם חיות בר ומקומם בטבע, הם גולשים למרחב עירוני אחר חיפוש מקורות מזון, אסור לבוא במגע עם חיות אלה בגלל שהם יכולים להיות נגועים ו/או מאגר לוירוס הכלבת," הסביר ד"ר בריק.

האם התושבים יכולים מעתה להיות רגועים? כלל וכלל לא בטוח. סביר להניח שישנם עוד תנים, אבל ד"ר בריק מבטיח כי הצוות שלו יעשה כל מאמץ כדי לתפוס אותם, אם וכשאר יחזרו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות