fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור באזור נצרת

פעילות הביקורת באזור נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.
עובדי מס ההכנסה צילום: אושרי כהן
עובדי מס ההכנסה צילום: אושרי כהן

יחידת ניהול ספרים ערכה מבצע ביקורת בנצרת ובסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה נצרת, נערכו 88 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי 23% מהם לא רשמו הכנסות כדין.

עובדי מס ההכנסה צילום: אושרי כהן
עובדי מס ההכנסה צילום: אושרי כהן

בעסק לשטיפת מכוניות בנצרת גילו המבקרים כי בעל המקום אינו מנהל כלל ספרים והוא אינו רשום ברשות המסים. בתגובה השיב בעל העסק "אתמול קיבלנו תעודת עוסק, התכוונתי ללכת היום ליועץ מס ולהזמין חשבוניות".

בעל עסק למכירת בגדי עבודה באזור לא רשם קניית ביקורת סמויה שנערכה מספר ימים לפני המבצע. ביום המבצע התגלה כי הוא לרשם גם כ- 1100 שקל שהתקבלו בכרטיסי אשראי. בעל העסק טען "הייתי חולה, המצב שלי לא טוב". במיני מרקט בנצרת גילו המבקרים צ'ק בסכום של 400 שקל שהיה מונח בתוך פנקס החשבוניות. בעל המקום הסביר כי "השארתי בפנקס לרשום ושכחתי".

פעילות הביקורת באזור נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות