fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מארבעה נשאר אחד…

מיד עם עלייתה של קבוצת הכדורסל הפועל נצרת עילית לליגה הארצית מונתה ועדה מקצועית בת ארבעה חברים. אלא שנכון להיום, שלושה מהם כבר פרשו...
חיוכים לאחר מינוי חברי הועדה המקצועית
חיוכים לאחר מינוי הועדה המקצועית

קבוצה הכדורסל של הפועל נצרת עלית,   שעלתה לליגה הארצית, יוצאת לדרך בהדרכת המאמן ליאור אנגלמן. השבוע תחל את אימוניה באולם הספורט בית ספר אלון, לקראת העונה שתיפתח ב- 15 באוקטובר.

חיוכים לאחר מינוי חברי הועדה המקצועית
חיוכים לאחר מינוי הועדה המקצועית

עם עליית הקבוצה לליגה הארצית, מונתה ועדה מקצועית שמנתה ארבעה כדורסלני עבר: עופר כהן, אבי מלר, גיל פישמן ואבי חיים, שתפקידם היה לסייע להנהלה במלאכת ניהול המועדון ולייעץ בנושאים מקצועיים. כעבור שבוע בלבד פרשו מהצוות עופר כהן ואבי מלר בטענה שאין להם מספיק זמן פנוי, בהמשך פרש גיל פישמן ומי שנותר יחיד בוועדה שקיימת רק על הנייר הוא אבי חיים. היו"ר אלי מלדסי: "אנו מעריכים את תרומתו של אבי חיים".

את הקבוצה עזב הקפטן המוערך ואחד משחקני הבית הבכירים, עמית פישמן, בשל חילוקי דעות כספיים עם ההנהלה. היו"ר אלי מלדסי הבהיר כי לא יהיה מוכן לפרוץ את המסגרות התקציביות שלו ודרכו של פישמן החוצה נסללה והוא ישחק באורתודכסי נצרת מליגה א' או בהפועל טבריה מליגה ב'. יחד איתו עזב רון קורן.

עוד אחד שעזב הוא שירן ראובן, אחד מכוכבי העלייה, לאחר שדרישתו להיות מאמן שחקן נדחתה והוא עבר למגידו בליגה א', שם ישמש כמאמן שחקן. היו"ר מלדסי: "מאוד רצינו שיישאר כשחקן בלבד, בליגה הארצית לא מקובל שיהיה מאמן וגם שחקן, הוא עשה את הבחירות שלו והחליט לעזוב".

העונה בוצעו מספר שנויים בקבוצה וצורפו מספר שחקנים בעמדות מפתח, כשהמטרה השנה לתקוע יתד בליגה ארצית. הקבוצה תתבסס על שחקני הבית שבי מנשרוב (הקפטן) ורמי מרקוב וחן ענבי שעשו עונה מצוינת שנה שעברה.

בקבוצה הוחתמו מספר שחקנים בעמדות כמו בר ראובן ודגן ליכט, ששיחקו בשנה שעברה בליגה לאומית וכן לידור בן דוד, יובל בן חמו וליאור לוי.

השנה הליגה הארצית תהיה מעניינת וחזקה, קבוצות עם תקציב גדול כמו נתניה, עכו, צפת, מעלות ורמת השרון, שיתמודדו על העלייה

"נצטרך להגיע מוכנים לליגה ולהשקיע יותר בהיבט המקצועי והחברתי של הקבוצה. החתמנו מאמן שרוצה להצליח ובנה סגל שחקנים איכותי וצעיר שירצה להוכיח את עצמו בליגה", אומר היו"ר אלי מלדסי.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות