fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמני כפר כנא עשויים לשלם את המחיר בעקבות פתיחת העונה הצולעת

מועדון ספורט, הפועל ומכבי מציגות מאזן לא מחמיא: הפסדים בכל המשחקים מפתיחת העונה
המאמן ואסים עבאס (צילום חגאג רחאל)
המאמן ואסים עבאס (צילום חגאג רחאל)

שלושת קבוצות הכדורגל המייצגות את כפר כנא מציגות נתון לא מחמיא: הן הפסידו בכל המשחקים שלהן עד כה ומעמדם של מאמני צעירי כפר כנא והפועל מעורער. אם לא יעצרו את סחף ההפסדים, הם ישלמו בכיסאם. יש לציין כי שתי הקבוצות היו הראשונות להתחיל בהכנות לעונה שהחלה ופתחו את האימונים הרבה לפני יתר קבוצות הליגה.

צעירי כפר כנא בהדרכת ואסים עבאס, העולה החדשה לליגה א', הפסידה בשני משחקי הראשונים: 1-2 בבית נגד הפועל מגדל העמק והשבוע 1-3 בחוץ נגד הפועל הרצליה. המשחק היום נגד קריית אתא יהיה מבחן לקבוצה ולמאמן ובקבוצה לא שוללים זעזוע במקרה של הפסד נוסף.

 המאמן ואסים עבאס (צילום חגאג רחאל)
המאמן ואסים עבאס (צילום חגאג רחאל)

גם הפועל כפר כנא בהדרכת פאיד חסון, פתחה ברגל שמאל והפסידה 0-3 נגד הפועל איכסל והשבוע בבית 0-1 נגד הפועל בית שאן. היום יוצאת הקבוצה למשחק חוץ נגד צור שלום. הקפטן עומר עאמר עזב, מוחמד שחברי מאחי נצרת הצטרף, המאמן פאיד חסון מתכנן מיני מהפכה בסגל וגורם בכפר כנא אמר השבוע: "אם המהפכה שלו לא תצליח הוא ישלם את המחיר".

גם בקבוצה הנוספת של הכפר, בית"ר כפר כנא מליגה ב' העניינים יגעים. המאמן ג'מיל זעטרה עזב יום לפני פתיחת העונה, במחאה על כך שההנהלה לא מביא שחקני רכש. זו גם הסיבה שהבלם נאסים ראדי, אחיו של מהראן, עזב. בהנהלה אומרים: "אין לנו כסף ולא יהיה גם אם נגזר עלינו לרדת ליגה".

והתוצאה במשחק הפתיחה הייתה בהתאם: בית"ר כפר כנא הפסידה 0-11 נגד בני כפר קרע, שמודרכת על ידי רונן וינשטיין, שהחליף את איתן טייב.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות