fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מאמין שהקב"ה מכוון את הדברים ועושה את מלאכתו"

שמעון גפסו, שזוכה אתמול בבית המשפט בחיפה, הגיע הבוקר (שלישי) ללשכתו והסביר: "אני עדיין לא נכנס לתפקיד באופן מלא, אני עובר חפיפה עם ממלא מקומי נתנאל טויטו"
שמעון גפסו (צילום: עצמי)
שמעון גפסו (צילום: עצמי)

שמעון גפסו, שזוכה אתמול בבית המשפט בחיפה, הגיע הבוקר (שלישי) ללשכתו והסביר: "אני עדיין לא נכנס לתפקיד באופן מלא, אני עובר חפיפה עם ממלא מקומי נתנאל טויטו, שעשה עבודה מסורה ונאמנה ועל כך אני מבקש להודות לו, ובצורה מסודרת, אחזור לעבודה מלאה שהיא משימת חיי – נצרת עילית".

-נצרת עילית נפגעה כתוצאה מהפרשה לא פחות ממך. מי יפצה אותה?

"הלוואי והייתה לי תשובה. לצערי, אכן העיר נפגעה אבל הדבר לא היה בשליטתי. אני רק יכול להבטיח שאעשה את הכל על מנת להחזיר את נצרת עילית למקום הטוב והראוי, לפתח את העיר ולמצב את מעמדה כבירת הגליל, עיר המחוז, העיר המרכזית והחשובה ביותר בצפון".

שמעון גפסו (צילום: עצמי)

 

-זה לא סוד שלאורך כל המשפט צידדו בך גדולי הרבנים בישראל, איך אתה מסביר את זה?

"אני יהודי מאמין, מאמין שהקב"ה מכוון את הדברים ועושה את מלאכתו . הרבנים עמדו לצידי לאורך כל הדרך כי הם האמינו בצדקתי וידעו על העוול שנגרם לי. במוצאי שבת האחרונה הייתי אצל הרב דוד אבוחצירה והוא אמר לי מפורשות אין לך מה לחשוש. הוא היה בטוח מהיום הראשון שהמשפט יסתיים בזיכוי וכך גם רבנים גדולים נוספים בישראל. מי שמאמין לא מפחד, האמונה נותנת כוח להתמודד".

ביום שאחרי הזיכוי התקשרו לגפסו כמעט כל שרי ממשלת ישראל ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו. גפסו קיבל טלפונים משרת התרבות, מירי רגב, השר לפיתוח הנגב והגליל, אריה דרעי, שר הביטחון משה בוגי יעלון, יו"ר וועדת הכספים הרב משה גפני, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, וגם שרים לשעבר כמו גדעון סער ועוזי לנדאו התקשרו לברך. גפסו הודה לכולם בחום ובהערכה ורק בקשה אחת יצאה מפיו בסיומה של כלך שיחה "תעזרו לנצרת עילית", ביקש גפסו מהשרים "תנו כתף לעיר הזו, הפנו אליה תקציבים, שימו אותה בראש העדיפויות ותתמכו בה. זה יהיה הפיצוי הטוב ביותר על העוול שנגרם לי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות