fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאיר כהן נגד הפועל בית שאן

מאיר כהן מודה שהוא מתרגש. "הפועל בית שאן זהו לא עוד קבוצה עבורי. גדלתי שם, גרתי בעיר, אני מכיר את כולם וכולם חברים שלי. יש לי המון סנטימנטים למועדון הזה, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני מקצוען, כשאעלה על המגרש אשים בצד את הסנטימנטים ואעשה את הכל כדי שהקבוצה שלי תנצח"
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)

השוער הוותיק מאיר כהן, בן 44.5 יעלה היום (שישי) למשחק ליגה עם קבוצתו החדשה, צעירי כפר כנא מתחתית ליגה א'. אבל זה לא יהיה עוד משחק. כהן יפגוש את הפועל בית שאן, הקבוצה בה התחיל את הקריירה שלו בגיל 17 ודרכה הגיע לצמרת הכדורגל הישראלי. מי שהעלה אותו בזמנו לקבוצה הבוגרת היה המאמן אלישע לוי, היום מאמן נבחרת ישראל.

מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)

מאיר כהן מודה שהוא מתרגש. "הפועל בית שאן זו לא עוד קבוצה עבורי. גדלתי שם, גרתי בעיר, אני מכיר את כולם וכולם חברים שלי. יש לי המון סנטימנטים למועדון הזה, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני מקצוען, כשאעלה על המגרש אשים בצד את הסנטימנטים ואעשה את הכל כדי שהקבוצה שלי תנצח, גם אם מדובר בהפועל בית שאן".
מאיר כהן מגלה כי בקיץ האחרון היה על סף חזרה למועדון נעוריו. "נפגשתי עם ההנהלה, שאלתי אותם שאלה אחת, האם הם מסוגלים להבטיח לי משכורת בדיוק בזמן כל חודש, הם אמרו שלא וזה מבחינתי הסתיים הסיפור. כדורגל זו הפרנסה שלי, יש לי ארבעה ילדים ואני לא מוכן לשחק עם הפרנסה שלהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות