fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למקומות היכון

כל החיים הייתה עם עודף משקל של לפחות 10 קילוגרמים אבל אחרי הצבא ה- 10 תפחו ל- 15 לפחות והשמנמונת הפכה לשמנה. "הבנתי שאני צריכה לשנות את אורח החיים שלי", אומרת בלה רזניקוב, שפתחה מרכז בריאות חדש בנצרת עילית
בלה רזניקוב (צילום עצמי)
בלה רזניקוב (צילום עצמי)

היא השתחררה מצה"ל עם עודף של למעלה מעשרה קילוגרם, אבל במקום לפצוח בדיאטה הלכה ללמוד תזונה וסיימה תואר ראשון בחינוך גופני. במהלך לימודיה בווינגייט הופתעה לגלות שורשים ספורטיביים באילן היוחסין של משפחתה שהגיעו עד לאולימפיאדה בשנות ה- 60 ברוסיה.   בלה רזניקוב מנצרת עילית, החליטה להקדיש את חייה לספורט ובגיל 26 פתחה את מרכז הבריאות החדש בלי עזרה מאף אחד.

בלה רזניקוב (צילום עצמי)
בלה רזניקוב (צילום עצמי)

בלה עלתה מבריה"מ כשהייתה בת 9 חודשים, עוד כשהייתה תלמידה בתיכון אהבה ספורט, אבל בחלומותיה הפרועים לא חשבה לעשות מזה קריירה. עודף המשקל ממנו סבלה כל חייה היה לה לרועץ. "מי ילך להתאמן אצל בחורה שמנמונת? אף פעם לא הייתי מודל לגוף ספורטיבי, אהבתי לאכול יותר מאשר שאהבתי ספורט".

כל החיים הייתה עם עודף משקל של לפחות 10 קילוגרמים אבל אחרי הצבא ה- 10 תפחו ל- 15 לפחות והשמנמונת הפכה לשמנה. "הבנתי שאני צריכה לשנות את אורח החיים שלי והשינוי מתחיל בראש אז הלכתי ללמוד, לקחת קורסים בוינגייט וסיימתי תואר בחינוך גופני".

במהלך הלימודים בלה מגלה שסבא שלה, רפאל רזניקוב היה ספורטאי מצטיין ברוסיה ואימן נבחרות אגרוף לתחרויות אולימפיות בשנות ה- 60. "זה נתן לי דרייב להיכנס לתחום עוד יותר לעומק, אני לא הכרתי את סבא שלי, הוא נפטר לפני שנולדתי, אבל אבא שלי נתן לי מדליות שקיבל והן מונחות אצלי במכון".

-הלכת בגדול

"פתחתי שני אולמות, אחד לספינינג עם אופניים מיוחדים מחו"ל שאין בשום מקום אחר ואולם שני לשיעורי סטודיו . הפעילות המירבית היא בשעות הערב, העסק גדל ואני מעסיקה עובדות. המון תושבי חוץ מגיעים אלינו לנצרת עילית יחד עם נצרת עילית. הפכנו להיות מוקד מהעמק לכאן".

-כשספורט הופך לביזנס ההנאה לא נפגמת?

"אני עדיין נהנית מכל רגע, אם לא הייתי נהנית לא הייתי ממשיכה, כסף זה לא הכל בחיים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות