fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לירן קורן מנצרת עילית דיגלל את הנשיא טרמפ

לא רק רונן פלוט, גם רס"ר לירן קורן היה בטקס קבלת הפנים לטראמפ קורן היה אחראי על הנפת הדגלים בטקס
נפגשו אצל הנשיא. רונן פלוט ולירן קורן
נפגשו אצל הנשיא. רונן פלוט ולירן קורן

מה הסיכוי שראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, יפגוש תושב שלו בטקס קבלת הפנים לנשיא ארה"ב דולנד טראמפ? רס"ר לירן קורן, תושב נצרת עילית, המשרת בתפקיד רס"ר מחנה שמשון, לא רק שהיה בטקס אלא גם החזיק בתפקיד חשוב: אחראי על הנפת הדגלים ברגע ירידת הנשיא מהאייר פורסט וואן ולכל אורך מעמד לחיצות הידיים בסגל האחמי"ם.

נפגשו אצל הנשיא. פלוט וקורן
נפגשו אצל הנשיא. פלוט וקורן

אביו של לירן, מישקה, צפה בבנו על גבי מסך הטלוויזיה והיה גאה: "כבוד גדול להיות בטקס כזה וללבוש מדים של צה"ל וגם להניף את דגל ישראל. זה מעמד מאוד מרגש והיסטורי".

לירן עצמו השתתף בחזרות לטקס ובסיומו ניגש לראש עירו וסיפר לו שהוא תושב נצרת עילית. "הוא ניגש לרונן פלוט ואמר לו אני לירן מנצרת עילית. רונן היה מופתע וחיבק אותו בחום. השניים הצטלמו והתמונה הזאת חשובה לא פחות מתמונה עם הנשיא של ארה"ב", סיפר האבא מישקה הגאה.

לירן המשיך במשימת הדגלים גם ביום השני לביקור הנשיא טראמפ. בניגוד לארגן הטקס שלקה בחסר והיה רצוף כשלים, הנפת הדגלים עברה בשלום ולירן זכה לתשבחות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות