fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לחמן התחייב "לשמור על שמה הטוב של הפועל עפולה"

במסגרת ההסדר למחיקת התביעה * ההסדר אמור להיות סודי, אבל ידיעות הגליל חושף אותו בלעדית * לחמן התחייב " שלא להתראיין באמצעי התקשורת והמדיה החברתית באופן שעשוי לפגוע בשמה הטוב של הקבוצה או מי מטעמו" * על פי ההסדר: עפולה תשלם למאמן 4 צ'קים בגובה 32,958 שקל פלוס 5000 שקל חד פעמי
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

שבוע אחרי הגשת תביעת הבוררות, הזדרזו בהפועל עפולה להגיע להבנות עם המאמן המפוטר אייל לחמן, הרבה בגלל איום של הבקרה התקציבית לפדות ערבויות אישיות בגובה 300 אלף שקל, סכום התביעה המקורי של המאמן.

מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

מה שמעניין בסיפור הוא שבהסכם בין הצדדים חתם המאמן על מסמך ובו סעיף שאסור לו להעביר ביקורת על הקבוצה. בסעיף 7 בהסכם הפשרה מתחייב לחמן: "לשמור על שמה הטוב של הקבוצה או מי מבעליה, מנהליה, אנשי הצוות המקצועי שלה או כל תפקיד אחר בה ושלא להתראיין באמצעי התקשורת והמדיה החברתית באופן שעשוי לפגוע בשמה הטוב של הקבוצה או מי מטעמו".

על פי הסכם הפשרה, שמסלק סופית את תביעת הבוררות של המאמן, יקבל לחמן ארבעה צ'קים ל- 20 לחודש בגובה 32,958 שקל כל אחד ובסך הכל 131,832 שקל. כמו כן יקבל לחמן תשלום חד פעמי סכום של 5000 שקל עבור החזר הוצאות.

המאמן התחייב להחזיר את הרכב השכור תוך 7 ימים ממועד חתימת ההסכם. "מיום חתימת הצדדים על הסכם זה לא יהיו לצדדים טענות או תביעות בכל מוסד שהוא והסכם זה יישאר חסוי בכל מובן המילה", נכתב בסעיף 6 של ההסכם.

בהפועל עפולה לא מגיבים לידיעות הגליל, אבל נשיא המועדון, ששי יעקב, התייחס לסיפור בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "הנהלת הפועל עפולה ומאמן הקבוצה לשעבר אייל לחמן נפגשו והגיעו לסיכום על גובה הפיצוי שיקבל המאמן בעקבות סיום עבודתו. על פי הסיכום יקבל אייל לחמן פיצוי כספי. ובמקביל יסיר את התביעה שהגיש כנגד הקבוצה. הנשיא ששי יעקב ודני אסולין היו״ר מודים לאייל לחמן על התקופה בה שירת את הקבוצה. אנו שמחים שהעניין נסגר ברוח טובה, בנעימות ועם אופציה לשיתוף פעולה עתידי. כמו כן אנחנו מבקשים להודות למנהלי הבקרה התקציבית שדאגו לסיים סאגה זו בשלום בית!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות