fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להעלאת המודעות לתסמונת אספרגר

אסי ישראלוף, שמנחה בימים אלה את התוכנית החדשה "גוט טאלנט", גייס את חבריו הסלבריטאים לטובת מטרה טובה וחשובה: עמותת אפי אספרגר שקיימה את הפעילות השנתית למען העלאת המודעות לתסמונת אספרגר (מגבלה נוירולוגית התפתחותית, המתבטאת בעיקר בקשיים באינטראקציה חברתית ורגשית). הפעילות המיוחדת התקיימה בסניף של רולדין בת"א, שתרמה סדנת אפיית אוזני המן, שהועברה על ידי הקונדיטורים של הרשת. במסגרת הפעילות, הסלבריטאים הכינו אוזני המן יחד נערים ונערות הלוקים בתסמונת. בין הנוכחים בסדנה הייתה השחקנית חן אמסלם- ילידת עפולה, המככבת בימים אלה בסדרה הרמון והתפרסמה בסדרה זגורי אימפריה, שם גם הכירה את מי שלימים הפך לבעלה. התסריטאי מאור זגורי.
חן אמסלם נענתה לפנייה של אסי ישראלוף
חן אמסלם נענתה לפנייה של אסי ישראלוף
חן אמסלם נענתה לפנייה של אסי ישראלוף
חן אמסלם נענתה לפנייה של אסי ישראלוף

אסי ישראלוף, שמנחה בימים אלה את התוכנית החדשה "גוט טאלנט", גייס את חבריו הסלבריטאים לטובת מטרה טובה וחשובה: עמותת אפי אספרגר שקיימה את הפעילות השנתית למען העלאת המודעות לתסמונת אספרגר (מגבלה נוירולוגית התפתחותית, המתבטאת בעיקר בקשיים באינטראקציה חברתית ורגשית). הפעילות המיוחדת התקיימה בסניף של רולדין בת"א, שתרמה סדנת אפיית אוזני המן, שהועברה על ידי הקונדיטורים של הרשת.  במסגרת הפעילות, הסלבריטאים הכינו אוזני המן יחד נערים ונערות הלוקים בתסמונת. בין הנוכחים בסדנה הייתה השחקנית חן אמסלם- ילידת עפולה, המככבת בימים אלה בסדרה הרמון והתפרסמה בסדרה זגורי אימפריה, שם גם הכירה את מי שלימים הפך לבעלה. התסריטאי מאור זגורי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות