fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לגור בישראל – להרגיש אירופה

חברת אירופה ישראל בונה מגוון פרויקטים בעפולה. חברת "אירופה - ישראל" הינה חברה פרטית דינאמית המתמחה ביזום תכנון, בנייה, והשקעות. החברה בעלת ניסיון רב בישראל ובחו"ל בתחום השקעות הנדל"ן תחת בעלי השליטה מאור מלול, שניר מלול, איתן אלהרר, ואברהם דרי.
אירופה ישראל
אירופה ישראל

חברת אירופה ישראל בונה מגוון פרויקטים בעפולה. חברת "אירופה – ישראל" הינה חברה פרטית דינאמית המתמחה ביזום תכנון, בנייה, והשקעות. החברה בעלת ניסיון רב בישראל ובחו"ל בתחום השקעות הנדל"ן תחת בעלי השליטה מאור מלול, שניר מלול, איתן אלהרר, ואברהם דרי.

אירופה ישראל
אירופה ישראל

עם מוניטין וניסיון של שנים, החברה מקדמת פרויקטים לבנייה ויזמות במיקומים אסטרטגיים בעלי פוטנציאל כלכלי. כמו כן החברה עוסקת בייזום פרויקטים של התחדשות עירונית בשיתוף פעולה עם מיטב האדריכלים המובילים בתחום הנדל"ן, תוך מתן דגש על תכנון, עיצוב יעיל ונוח של בנייני המגורים, ביצוע הפרויקטים נעשה תוך הקפדה על רמת ביצוע וגימור גבוהה . אירופה – ישראל מתמקדת ומבצעת כל פרויקט באופן איכותי ומוקפד, דבר המאפשר לנו להכיר את לקוחותינו באופן אישי, כל זאת תוך עמידה בסטנדרטים הקפדניים ביותר של יושרה, מקצועיות, איכות ושירות מסור.

לחברה מס' פרויקטים בבנייה מתקדמת ברחבי העיר עפולה:

C1 – HOME

זהו פרויקט היוקרה מקבוצת "אירופה – ישראל" במרחב הירוק בחלק הצפון מערבי של העיר עפולה. השכונה החדשה גובלת עם מושב בלפוריה שכונה זו תכלול 2,500 יח"ד של צמודי קרקע ובנייה רוויה עם פארק ירוק המפריד ביניהם. ייחוד השכונה הוא בנופה הירוק והמדהים, בתכנונה הירוק והקפדני, ובקרבתה למרכז העיר, קאנטרי ספרייה העירונית, ולרכבת ישראל שנבנית בימים אלו.

VIEW-PARK רובע יזרעאל

פרויקט VIEW-PARK הינו פרויקט ייחודי הכולל 2 בניינים בני 27 יחידות דיור כ"א ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. הדירות תוכננו בגדלים של XXL עם מרפסות ענק בגדלים של  19 מ"ר לדירות 4 חד' ו- 32 מ"ר לדירות ה – 5 חד'. הפרויקט נמצא במיקום הטוב ביותר עם נוף מדהים ובקו ראשון הצופה לפארק. אצלנו תמצאו דירות  XXL המתאימות למשפחות וזוגות צעירים, עם מפרט טכני עשיר וסטנדרט גבוהה. כמו כן לבחירתכם דירות 4-5 חדרים XXL דירות גן, מיני פנטהאוזים, ופנטהאוזים.

C1 – BUTIQUE

בניין בוטיק הכולל 10 יחידות דיור בעיצוב מודרני, החל מקומה 4 דירה בקומה. בבניין דירות 4-5-6 חד' בגדלים של XXL עם 2 מרפסות לכל דירה, מפרט טכני עשיר במיוחד, לובי מפואר. מתחם C1 ממוקם צפונית למרכז העיר, ויכלול 2,927 יח"ד (יחידות דיור) בתמהיל המשלב בין בניה רוויה לצמודי קרקע. בשכונה מתוכננים גם מרכז תרבות עירוני, פארק גדול במרכז השכונה, וכן 4 גני ילדים, 2 בתי ספר יסודיים ובי"ס על-יסודי.

 אורנים 44 בוטיק

בניין בוטיק למגורים במיקום מנצח עם 10 דירות בלבד, 2 דירות בקומה – כל דירה פונה לכיוון אחר לשמירה על הפרטיות. הדירות  מרווחות ובסטנדרט גבוה ובנוסף מרפסות שמש בגדלים של 16-17 מ"ר, מערכת בית חכם מתקדמת בכל דירה לשליטה על מערכות החשמל בבית בלחיצת כפתור.

BUSINES – CENter

מבנה מעוצב בתכנון ארכיטקטוני חדשני ממוקם בציר הראשי של רחוב יהושע חנקין בסמוך לקניון העמקים. המבנה כולל קומת מסחר ו-3 קומות משרדים, קומת מסחר כ- 1100 מ"ר המיועדת להשכרה ומשרדים בשטחים של כ-2500 מ"ר עם אופציה לרכישת תוספת של מרפסת.

בנייה למגורים ומסחר

אירופה – ישראל יוזמת, בונה ושותפה במספר פרויקטים יוקרתיים למסחר ומגורים בארץ ובחו"ל המאופיינים ברמת אדריכלות גבוהה ובהקפדה על כל פרט. הפרויקטים השונים נבחרים בקפידה ומלווים ע"י צוות מומחי החברה.

תכנון והשבחת קרקעות

במסגרת הליכי תכנון והשבחת הקרקעות, מקדמת אירופה – ישראל הפשרה של קרקעות חקלאיות בערים מרכזיות בארץ ומאגדת קבוצות משקיעים לטווח הרחוק\הקרוב למטרת רכישת קרקעות חקלאיות\בהליכי הפשרה בעלות פוטנציאל רב, כמו כן מנהלת ומתכננת שינויי יעוד למגורים ומסחר, וכן שינוי ייעוד של תכניות בניין עיר שונות למטרות מסחר ומגורים

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות