fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא היה נעים לשמוע את הקללות"

ימים לא קלים עברו על השוער הוותיק של הפועל עפולה, מאיר כהן, שקבוצתו הפסידה וספגה תבוסות במשחקי הפליאוף התחתון. הירידה לפליאוף התחתון נפלה עלינו ככרעם ביום בהיר, השחקנים היו בהלם, יכול להיות שזו אחת הסיבות ליכולת החלשה שלנו בשבועות האחרונים", הוא אומר
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)

ימים לא קלים עברו על השוער הוותיק של הפועל עפולה, מאיר כהן, שקבוצתו הפסידה וספגה תבוסות במשחקי הפליאוף התחתון. וכשהקבוצה סופגת בצרורות, האצבע מופנית לאיש שעומד בין הקורות. כהן הודה בפני מקורביו כי עבר תקופה לא פשוטה, אבל האמין שהיא תחלוף מהר. "עברתי הכל בכדורגל הישראלי, אבל לא היה נעים ולא הייתי מסוגל לשמוע את הקללות לעברי, במיוחד כשהבן שלי נמצא לידי ושומע הכל. אלו רגעים שאתה מצטער שאתה כדורגלן".

הניצחון השבוע על ראשון לציון שיחרר המון לחץ במועדון. "זה לא סוד שבנינו קבוצה לעלייה, לא סוד שרצינו להיות במאבקי הצמרת, הירידה לפליאוף התחתון נפלה עלינו ככרעם ביום בהיר, השחקנים היו בהלם, יכול להיות שזו אחת הסיבות ליכולת החלשה שלנו בשבועות האחרונים", הוא אומר.

-היו רגעים שחששת שהקבוצה תסתבך במאבקי הירידה?

"היה קצת חשש, אבל בתוך תוכי האמנתי שזה לא יקרה, כי יש לנו חומר שחקנים טוב, אולי הכי טוב בפליאוף התחתון. זה לא שהשחקנים שכחו ביום בהיר לשחק כדורגל. הכל היה עניינו של מחויבות ומוטיבציה, ואני שמח שזה חזר ברגע האמת".

למאיר כהן יש הסבר נוסף ליכולת הדלה ולספיגת שתי רביעיות בתקופה כל כך קצרה, דבר שלא קרה בהפועל עפולה כבר שנים. "היו פציעות, ההגנה השתנתה כמעט ממשחק למשחק, לא היה כל כך תאום, כי שחקנים לא היו רגילים לשחק ביחד, גם הפציעה של גיזי דורבור השפיעה, אני לא רוצה להישמע כמי שמחפש תירוצים, אבל אלו דברים שצריך לקחת בחשבון", הוא אומר.

  מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)

על הניצחון השבוע אומר כהן: "אני שמח שהשחקנים הבינו שהגענו לרגע האמת, הבינו שאסור לנו להפסיד משחק נוסף, אחרת ניכנס לסרטים שאני אפילו לא רוצה לחשוב עליהם. הייתי מחויבות של 1000 אחוזים של כל שחקן שעלה לשחק, המון מלחמה והקרבה, חבל שזה לא היה במשחקים קודמים, אבל כמו שאומרים, מוטב מאוחר מאשר אף פעם. הניצחון שיחרר המון לחץ אצלנו".

רק לפני שבועיים פרסם אתר מקסיקני את עשרת השוערים המבוגרים בעלם, מאיר כהן נכלל ברשימה זו והשאלה הנשאלת היא עד מתי. מאיר כהן לא ממהר לפרוש ואומר: "אמרתי לא פעם בעבר ואני חוזר ואומר, אמשיך לשחק כדורגל כל עוד ירצו אותי וכל עוד אהנה מהמשחק, ולא אפרוש בגלל תעודת הזהות שלי. כל עוד אני מרגיש בריא ונהנה לשחק – אמשיך. ברגע שכבר לא אהנה מכדורגל לא אהסס לפרוש. כרגע אני עדיין לא מרגיש שהגיע הזמן לפרוש".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות