fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כנס הכושר והפיטנס הגדול בישראל זכה להצלחה רבה

כנס גינוסר- הכנס השנתי של מרכז יובל, התקיים זו השנה ה- 11 והופק על ידי ענבר ותמיר לוי. גם אורחים מובילים בתחום מחוץ לארץ הגיעו לכנס, שהציב סטנדרט גבוה במיוחד בארגון כנסים בישראל.
מארגני כנס גינוסר. ענבר ותמיר לוי (צילום עצמי)
מארגני כנס גינוסר. ענבר ותמיר לוי (צילום עצמי)

בסוף השבוע האחרון התקיים זו השנה ה- 11 הכנס השנתי של מרכז יובל- כנס גינוסר, כנס הכושר והפיטנס הגדול בישראל אשר מופק ומאורגן ע"י ענבר ותמיר לוי. גם השנה נחל הכנס הצלחה גדולה ועורר הדים רבים בעולם הכושר והציב סטנדרט גבוה במיוחד בארגון כנסים בישראל.

הכנס התקיים במלון נוף גינוסר  והציע מגוון אדיר שלא נראה כמותו:  כ-90 שיעורים ב-8 מתחמי פעילות שונים הפועלים במקביל, בתחום מקצועות הסטודיו: מחול אירובי, זומבה, קיקבוקס, פילאטיס, חיזוק עם אביזרים, פיטבול, יוגה, לס מילס, מתיחות ועוד, ובתחום האימונים הפונקציונאליים וה-outdoor: TRX, קרוספיט,  קטלבלס, אימונים מחזוריים ועוד.

מארגני כנס גינוסר. ענבר ותמיר לוי (צילום עצמי)
מארגני כנס גינוסר. ענבר ותמיר לוי (צילום עצמי)

את השיעורים בכנס העבירו המורים הטובים בארץ בתחומם, וביניהם אושיית הכושר ומנחת הטלויזיה ענת הראל, ונדב מאירסון המאמן האגדי מהתוכנית "לרדת בגדול" ועוד. כמו כן הוטסו לארץ במיוחד שני הפרזנטורים האירופאים בעלי השם העולמי MirjanTahiraj היווני, ו- Alessandro Mou האיטלקי, שהרעידו את במות הכנס והפנטו את המשתתפים במקצועיות וכריזמה אירופאית.

מארגני הכנס, ענבר ותמיר לוי,  ציינו כי מטרתו העיקרית של הכנס הינה מתן מענה מקצועי למורים ומדריכים בתחום ולשוחרי הספורט בצפון, אשר מחפשים להתעדכן ולהתפתח בתחום. עם השנים הפך הכנס לבעל שם ארצי ובינלאומי וכיום הוא מהווה  אבן דרך משמעותית בעולם הכושר ולכלל המדריכים בארץ.

רמתו המקצועית הגבוהה של הכנס הביאה לכך שחברות ענק כגון חברת Reebok , חברת ENERGYM SPORT , חברת MULLER  וחברת שטראוס נתנו את חסותן לכנס ופינקו את המשתתפים במתנות ספורטיביות, במזון בריאותי , וציידו את כל שיעורי הכנס בציוד חדיש ומתקדם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות