fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמו בסרטים: חטפו תיקים מקשישות בנהיגה על אופנוע

נעצרו 4 חשודים בחטיפת תיקים מנשים מבוגרות בעיר * מפקד התחנה: "השוטרים בשילוב ניידות השיטור העירוני ימשיכו במאבקם כנגד עברייני רכוש"
מפקדת תחנת המשטרה בנצרת עילית משה ויצמן
מפקדת תחנת המשטרה בנצרת עילית משה ויצמן

במשטרת נצרת עילית התקבלו השבוע מספר תלונות   על ידי מבוגרות בשנות ה- 60 וה- 70   על כך שתיקיהן נחטפו על ידי חשודים בעת שצעדו ברחובות שונים בעיר. בחלק מהמקרים החשודים ביצעו את חטיפת התיק כשהם רכובים על קטנוע, נפתחה חקירה הכוללת שימוש בכלל הטכנולוגיות המצויות בידי משטרת ישראל.

מפקדת תחנת המשטרה בנצרת עילית משה ויצמן
מפקדת תחנת המשטרה בנצרת עילית משה ויצמן

בעקבות המקרים התקיימה במשטרה הערכת מצב והוחלט על היערכות מיוחדת. משטרת נצרת עילית נערכה עם כוחות גלויים וסמויים הכוללים שוטרים, בלשים, חוקרים, שוטרי יס״מ מרחב עמקים בסיוע השיטור העירוני.

ביום רביעי האחרון, בשעות הצהריים, בעקבות פעילות בלשי התחנה, אותר קטנוע ועליו שני רוכבים בנסיעה שעל פי החשד ביצעו את חטיפות תיקים. החשודים תושבי נצרת ( 21,16) נעצרו, הקטנוע נתפס והחשודים הועברו לחקירה במשטרת נצרת עילית. עם התפתחות החקירה נעצרו שני חשודים נוספים   קטין כבן 16 מנצרת עילית וחשוד נוסף בן 23 מנצרת.

נתפסו פריטים הקושרים את החשודים למעשים, אחד החשודים הודה והוביל את השוטרים למקום שבו ביצע את חטיפת תיק והצביע על התיק שנחטף והוסתר על ידי החשודים במקום מסתור, התיק הכיל פריטים נוספים.

החשודים הבואו בפני שופט ומעצרם הוארך. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת סביב השעון במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר והסביבה".

"בשנת 2017 נרשמה ירידה של 42% לעומת מיקרי שוד שאירעו בשנת 2016 שוטרי תחנת נצרת עילית בשילוב ניידות השיטור העירוני ימשיכו במאבקם כנגד עברייני רכוש ויפעלו במגוון דרכים גם במישור הסמוי וגם במישור הגלוי במטרה לתפוס את אותם עבריינים ולהביאם לדין", ציין מפקד תחנת המשטרה בנצרת עילית, סנ״צ משה ויצמן.

לדברי וייצמן, "ניידות משטרה גלויות וסמויות בשילוב ניידות השיטור העירוני מסיירות בעיר סביב השעון במטרה לחזק את הביטחון האישי ולמנוע מיקרי גניבות תיקים, חשוב לנו שהאוכלוסייה הותיקה והמבוגרת שבתחום תחנת נצרת עילית תנקוט באמצעי זהירות וזאת באמצעות הסברה על ידי שוטרי התחנה בבתי אבות ובמקום בהם נוהגים להגיע קשישים כדוגמת קופות חולים, מרכזי קניות ומשרדי ממשלה נוספים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות