fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה שווה כדור עם חתימות שחקני אלופת העולם?

אורן לוי, נער מבית שאן צפה בגמר המונדיאל, החזיק אצבעות לנבחרת צרפת וקיבל כדור עם חתימות השחקנים * ותודה לאבא אבי לוי, סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, שהחל את הקריירה שלו בהפועל בית שאן הקטנה
אורן ואבי לוי עם הכדור המפורסם (צילום עצמי)
אורן ואבי לוי עם הכדור המפורסם (צילום עצמי)

אורן לוי, נער בן 16 מבית שאן, העולה לכתה י' בבית הספר גאון הירדן בנווה איתן, אוהד מושבע של נבחרת צרפת, הגשים חלום כאשר ראה את נבחרתו האהודה מנצחת בגמר המונדיאל   במוסקבה את נבחרת קרואטיה וזוכה בגביע העולם.

אורן ואבי לוי עם הכדור המפורסם (צילום עצמי)
אורן ואבי לוי עם הכדור המפורסם (צילום עצמי)

וזה עוד לא הכל. בזכות הקשרים של אבא אבי לוי, מנכ"ל הפועל בית שאן בימים הגדולים של המועדון והיום סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, הצליח לקבל כדור חתום על ידי שחקני נבחרת צרפת. אגב, שוויו של כדור כזה יכול להגיע היום לאלפי יורו, בזכות החתימות של אלופי העולם הטריים.

"זו הייתה חוויה אדירה, נהניתי מהאווירה ובעיקר מהזכייה של צרפת", סיכם אורן לוי, שבוודאי יהיה לו מה לספר לחברים בכתה, עם תחילת שנת הלימודים הבאה.

אבא אבי לוי מתרגש גם הוא. "רק לפני כמה שנים התחלתי את הקריירה שלי בעולם הכדורגל בהפועל בית שאן הקטנה והיום אני בפסגת הכדורגל העולמי. לפעמים אני צובט את עצמי ולא מאמין שזה קורה. בזכות הפועל בית שאן הקטנה הגעתי לאן שהגעתי ואני לא שוכח את זה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות