fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך עלתה ונפלה האפשרות שיואב זיו יסגור מעגל בנצרת עילית

השחקן שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה, לא שלל אפשרות שיחזור לשחק בקבוצה ממנה המריא לליגת העל, לנבחרת ישראל ולאירופה, אבל אז הגיעו הדרישות, שהורידו מהר מאוד את אופציית הקאמבק
יואב זיו בחגיגות העלייה לפני עשור (צילום שרון צור)
יואב זיו בחגיגות העלייה לפני עשור (צילום שרון צור)

מקורבי הכדורגלן יואב זיו, בדקו בימים האחרונים אופציה לחזרתו להפועל נצרת עילית, ממנה עבר לליגת העל ולאירופה, כדי לסגור מעגל. הכדורגלן בן ה- 35 סיים חוזה בן 5 שנים במכבי תל אביב ועדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הקרובה. על פי המקורבים לשחקן, "יואב זיו התלהב מהאפשרות שיחזור לנצרת עילית ונתן את ברכת הדרך למהלך, יש לו המון סנטימנטים למקום".

זיו שיחק שלוש עונות בהפועל נצרת עילית, עונת העלייה לליגת העל ובשתי העונות בהן שיחקה הקבוצה בליגה הבכירה. בתקופה זו כבש 9 שערים. מנצרת עילית עבר לבית"ר ירושלים, בשורותיה שיחק 4 שנים, משם עבר ללוקרן הבלגית, במדיה שיחק שנתיים, עד שחזר לישראל וחתם על חוזה במכבי תל אביב, אתה זכה בשלוש אליפויות רצופות.

יואב זיו בחגיגות העלייה לפני עשור (צילום שרון צור)
יואב זיו בחגיגות העלייה לפני עשור (צילום שרון צור)

אבל מהר מאוד האופציה לחזרתו לנצרת עילית נפלה, כאשר המקורב שמע את הדרישות של השחקן: משכורת חודשית של 25 אלף שקל, רכב צמוד ודלקן. מדובר בתנאים שמכבי תל אביב יכולה לעמוד בהם בקלות, אבל לא מועדון קטן וצנוע כמו הפועל נצרת עילית. בשלב זה ירדה האופציה מהפרק.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אומר בתגובה כי "היה יכול להיות נחמד שיואב זיו יחזור אלינו ויסגרו מעגל, אבל אין מצב שהיינו יכולים לעמוד בתנאים שלו. אלו לא תנאים שאנחנו יכולים לתת לשחקן".

בינתיים מגלה ביואב זיו עניין בני לוד מהליגה הלאומית.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות