fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ילדי הפועל עפולה זכו באליפות הצפון

ילדי הפועל עפולה חוגגים (צילום עצמי)
ילדי הפועל עפולה חוגגים (צילום עצמי)

קבוצת הילדים לאומית של הפועל עפולה ממשיכה בעונה הנהדרת שלה בשלב אלוף האלופים. בסוף השבוע התקיים הגמר הצפוני בעפולה, אחרי שרמת השרון ניצחה את עפולה והפסידה לחיפה. למשחק הגיעה החבורה של ורון גנדלמן בידיעה שניצחון ב-9  הפרש יבטיח לה את אליפות הצפון ומשחק גמר על אליפות הארץ מול ראשון לציון. האורחים מחיפה נחשבים לאחת הקבוצות הטובות בארץ ולא מזמן הייתה בגמר גביע המדינה.

ילדי הפועל עפולה חוגגים (צילום עצמי)
ילדי הפועל עפולה חוגגים (צילום עצמי)

לפני המשחק התקיים טקס קבלת צלחות האליפות של הילדים מידי יוסי מלכה יו"ר המועדון ומנהל בית הספר לכדורסל

הפתיחה של העפולאים הייתה מהממת עם יתרון מוחץ של 26:6 בסוף הרבע הראשון ויתרון 16 במחצית. לרבע השלישי עלו החיפאים בכוח רב עצרו את העפולאים שהתעייפו ובתחילת הרבי האחרון הראה לוח התוצאות יתרון 8 בלבד לעפולאים.

אבל כמו במשחק האליפות מול גלבוע ידעו הילדים להתעלות ברבע האחרון ובדחיפה אדירה של כ- 300 צופים ברחו ליתרון 16 אותו לא שמטו עד לסיום ונתנו את האות לחגיגה הגדולה.

במשחק הבא ישחקו העפולאים מול ראשון לציון כשהם במרחק ניצחון אחד מאליפות היסטורית בליגה הלאומית לילדים.

ההתמודדות מול ראשון לציון תתקיים בשני וחמישי הקרובים, כשעפולה תארח ביום שני את ראשון באולם הפייס ובקבוצה מצפים לדחיפה של קהל רב

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות