fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: גלבוע גליל פתחה את העונה

הקבוצה המזוהה עם ההתיישבות העובדת, החלה אתמול את אימוניה באולמה בגן נר לקראת העונה הבא בליגת העל, אליה חזרה לאחר עונה אחת בלאומית, אותה סיימה בפוטו פיניש מלהיב.
חיוכים באימון הבכורה (צילום: גלבוע גליל)
חיוכים באימון הבכורה (צילום: גלבוע גליל)

על הפרקט בגן נר נראו פנים חדשות וישנות בסגל של אריאל בית הלחמי ועוזרו ניר קפלן. את פני השחקנים קידמו אוהדי הקבוצה "החקלאים האדומים",  ששרו לכבודם את מחרוזת שירי העידוד.

העונה משחקים בקבוצה ששה שחקנים תוצרת בית, שהבכירים והוותיקים בהם הקפטן חואקין שוכמן וזיו בן צבי, לצד הצעירים אופק סייג, שגב גרילק, אביאל לוי ועמית ראובן.

אליהם הצטרפו העונה לסגל  השחקנים הישראלים חזקאל סקווארר המנוסה וטל קרפלס, כשאופיר הובר ממשיך יחד עם הגארד ג'ייסון סיגרס האמריקאי.

בגזרת הזרים החדשים, מלבד הסנטר מרפי הולוואי, ששוהה בימים אלה לצד אשתו שילדה וצפוי להגיע רק בעוד כשבוע, התייצבו לאימונים לאחר שנחתו אמש בארץ והתמקמו בגלבוע , הגארד מייקל קוואלס שהראה במהלך האימון ניצוצות מיכולתו לרחף אל הסל והפורוורד הגבוה אריק גריפין.

חיוכים באימון הבכורה (צילום: גלבוע גליל)
חיוכים באימון הבכורה (צילום: גלבוע גליל)

ארצי פרטי מנכ"ל המועדון: "אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח עונה בליגת העל. הסגל כמעט והושלם ויצאנו לדרך . נבנתה קבוצה רעבה וצעירה עם המון רצון להצליח יחד עם קהל האוהדים והדחיפה מצפים לעונה מאתגרת ומהנה . אנחנו מודים לחיים אוחיון ולראש המועצה עובד נור על התמיכה והנכונות להצעיד את הגלבוע לפסגת הכדורסל בארץ".

מאמן גלבוע גליל אריאל בית הלחמי: "מרגש מאוד להתחיל את העונה, יש לנו קבוצה טובה".

קפטן הקבוצה חואקין שוכמן: "אני מאוד שמח על פתיחת העונה, כיף גדול שאנחנו חוזרים למקומנו הטבעי בליגת העל, אני שמח על השחקנים שהוחתמו בקבוצה, כל אחד מהם מתאים לרוח של המועדון, ואין לי ספק שעם תשוקה ומחויבות אנחנו נגרום לאוהדים ליהנות מהעונה הבאה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות